Etter en del spaning, tenkte jeg det var på tide at jeg også lagde en tråd om mine fremtidige oppgraderinger.
Jeg har hatt bilen i ca 2 år nå. Det er en orginal 90mod Gti som var importert fra Sveits i 1998. motor har gått 65000 km etter full overhalding på Toyota av forrige eier.
Har ikke gjort så mye estetisk med bilen, jeg har mest rettet på div feil.
Det som er gjort med bilen er:
Byttet girkasse (Kjøpt fra danmark - 55000km)
Nye kabler, fordelerlokk og rotor.
Sjekket tenning
Satt inn Green filter.
Byttet 2 bremse-kalippere
1 ny demper foran m/dempertopp
Satt inn ny motorisert anntenne.
Fikset heismekanismen venstre dør.
Ny og lavere girkule (kuttet stangen med ca1,5 cm)
Folie på sidevindu og bakvindu.
Sprayet tektyl i kanaler, dører og div + lakkert opp sten-sprut partiet på sidene(skjørta) og fjernet litt rust.
Satt på ekstra kjørelys med ny grill. (Fjernet de gamle tåkelysene som var defekt)
Oppgradert sterio (8" sub i forstørret org kasse bak sete m stoff rundt, 5kanals forsterker og satt inn Pioneer 6,5" og diskant i dørene)
Det som er planen videre er å få oppgradert fjærer, dempere, understell, stålomspunnede bremseslanger, og kanskje andre felger mm. ..(Kanskje NA trimme også
borre opp til 2,2, 264' kammer m 9,3 i løft - bytte skims til bøtter-eksos m ny katt m high flow, chippe osv )
Bilder av bilen kommer senere..
Det jeg nylig har gjort er å sjekke ventilene, justert litt her og der, lakkert topplokk, innsug og div.

Jeg har hatt bilen i ca 2 år nå. Det er en orginal 90mod Gti som var importert fra Sveits i 1998. motor har gått 65000 km etter full overhalding på Toyota av forrige eier.
Har ikke gjort så mye estetisk med bilen, jeg har mest rettet på div feil.
Det som er gjort med bilen er:
Byttet girkasse (Kjøpt fra danmark - 55000km)
Nye kabler, fordelerlokk og rotor.
Sjekket tenning
Satt inn Green filter.
Byttet 2 bremse-kalippere
1 ny demper foran m/dempertopp
Satt inn ny motorisert anntenne.
Fikset heismekanismen venstre dør.
Ny og lavere girkule (kuttet stangen med ca1,5 cm)
Folie på sidevindu og bakvindu.
Sprayet tektyl i kanaler, dører og div + lakkert opp sten-sprut partiet på sidene(skjørta) og fjernet litt rust.
Satt på ekstra kjørelys med ny grill. (Fjernet de gamle tåkelysene som var defekt)
Oppgradert sterio (8" sub i forstørret org kasse bak sete m stoff rundt, 5kanals forsterker og satt inn Pioneer 6,5" og diskant i dørene)
Det som er planen videre er å få oppgradert fjærer, dempere, understell, stålomspunnede bremseslanger, og kanskje andre felger mm. ..(Kanskje NA trimme også

Bilder av bilen kommer senere..
Det jeg nylig har gjort er å sjekke ventilene, justert litt her og der, lakkert topplokk, innsug og div.
Vedlegg
Sist redigert av Mr2Even den 23 apr 2007 09:10, redigert 9 ganger totalt.
Har ikke lengre Mr2 men en Renault Megane.