Jeg synst det lukter skikkelig ugler i mosen her.
Jeg har vært på telefonen med KS. Gill 3 ganger nå. Der jeg har utgitt meg som en ivrig kjøper av den Sorte MR2'en hans, med border styling.
Jeg sendte han en mail med diverse spm om ting jeg lurer på. Deriblandt konfrenterer jeg han med at jeg er i tvil på årsmodellen. Og spør da om han kan dokumentere dette, på noe som helst måte.
På telefon har han 2 ganger sagt til meg, at han skulle ta bilder - sende på mail ilag med info. Jeg har nå purret med 3 mailer. Han tok ikke telefonen idag.. og han har enda ikke sagt noe imot, på at jeg tvilte på årsmodellen.
Legg også merke til dette f.eks:
http://www.gmmotor.no/HPIM0300.JPG
Dette er interiøret på den sorte "94'" modellen. Om dette virkelig var en 94 modell, kjørt av f.eks ett eldre ektepar om sommeren nede i Sveits. Den er jo tross alt bare kjørt 86 000km. Hvorfor i helv.... er det da FEIL dørtrekk på den ? (hadde det vært orginalt skinninteriør, så skulle det vært skinn på dørtrekka også.)
Tror ikke denne karen er til å stole på i det hele tatt. Men det er min personlige mening, etter å ha pratet med han 3 ganger i tlf - uten å få verken bilder eller info på mail. Som han sier til dere, så selger han tydligvis veldig mye biler og alt er good business - men han vil da tydligvis ikke selge MR2 med border styling til meg.
Fordi jeg spør litt for mye?