TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spm. rundt error3 feilen pÃ¥ CD spiller

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#223003  av Varnes

Vet ikke enda nårtid spilleren kommer. Tror de har en slags bytte ordning, hvor de reparerer spillere, som man får byttet mot den man har. For de har byttet min spiller 2 ganger, men begge gangene var den nye spilleren og ødelagt. Så nå venter jeg på #3, men det skal vist være en fabrikk-ny, er nok derfor d tar litt lengre tid.

#223156  av lexusrider

okay... får håpe jeg får ny me en gang da:) trått å bytte mange ganger...

men er det andre som har hatt problem me den nye type spiller?? eller er det bare jeg....

#223157  av csstian

Jeg byttet spilleren på en 2000 mod som jeg hadde før noen år siden.

#230145  av Matsern

Finnes det noen god måte å få ut en stuck cd?

Jævla kjipt å kjøre rundt med radio hele tiden, jeg har kjøpt monteringssett fra bilradiospes, men jeg har ikke somlet meg til å fikse resten, ville vært kjekt om det bare var småtteri som skulle til.

#230147  av Geir

Her er en til iPod, for dere som har det: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=43855

Denne FM-senderen anbefaler jeg sterkt som en midlertidig løsning, og er av en helt annen kvalitet enn andre FM-sendere på markedet. Her mister man ikke mye lydkvalitet i forhold til andre sendere!
Sist redigert av Geir den 14 mai 2008 21:19, redigert 1 gang totalt.

#230155  av Matsern

Forresten, er det bare røsk og riv for å få ut den hele spilleren? eller må man til med sånne pinner på siden og shit?

#230172  av csstian

Jeg måtte sende inn min spiller siden det var reklamasjon.Å da kom cdene sendt som sto i sendt til jobben etter di hadde tatt di ut.For å få ut orginalspilleren må du løs med det overste midtkonsoll delselet(det med luftedyser) Det er bare klipset fast og skal rett ut.Da kommer du til 2 skruver som står oppe på spilleren.Så drar du rett ut det bryterpanelet til setevarmere da kommer du till di siste 2 skruvene som holder radio og varmappreguleringen fast.

#230176  av rx300

Og jeg har to CD'er jeg skulle hatt ut, og en som bare kan bli igjen der inne :-D (Whitney Houston som var forrige eier sin ;-))

Forresten forunderlig hvordan forhandlere alltid fornekter at det er noe som er standardfeil på bilene sine. Jæger hadde aldri hørt om feilen da jeg nevnte den.. og selv har jeg aldri hørt om noen som _ikke_ har fått problemer, særlig når det er mating nederst som på min.

#230194  av csstian

Når Toyota Norga utvider garantien på enkelte ting,så er det for at det er et kjent problem.Står om det på teknisk info som alle Toyota verksted har tilgang til.Men kanskje di ikke har hatt så må menge is inne hos dem.

#231482  av galx

Hadde selvfølgelig også feil på orginalspilleren, men byttet den fort ut med en Pioneer-spiller m/skjem.
Ingen problem å skifte ut orginalspilleren, og jeg kan love bedre lyd..
Legger ved to bilder av sluttproduktet og en brukerveiledning for hvordan fjerne den orginale spilleren.
Vedlegg
Grøtete mobilbilder
Grøtete mobilbilder
DSC00021.JPG (151.5 kiB) Vist 2402 ganger
Grøtete mobilbilder
Grøtete mobilbilder
DSC00020.JPG (219.38 kiB) Vist 2399 ganger
(223.2 kiB) Lastet ned 195 ganger

#231872  av Matsern

Fikk byttet min jeg også. Satte inn en Sony spiller som jeg hadde i 200sx'n.
Kan ta bilde når jeg får tak på ny plugg til spilleren.. den var vist ikke helt god så må bytte den

Var på Toyota på hvam først bare for å prøve meg på en "litt" lengere garanti enn 5 år.. Han gubben som satt der var jo smågrienete og klar for påskeferie og mente at det kun var 3 år på den og lo når jeg lurte på om min 7 år gamle spiller kunne reddes/byttes på garanti :roll: :lol:

#231893  av galx

Fy f.. slikt skal man ikke godta !
Sjekket selv opp med Lexus-Norge ang. utvidet garanti på spilleren. Dem sa at det stemte at det var 5 år garanti gå spilleren..min var desverre litt for gammel. Lykke til med montering av ny spiller.

#232042  av @lpher

Geir skrev:Jeg har to CD'er jeg gjerne skulle hatt ut....urk.

Jeg har faktisk kjøpt denne ramma fra Bilradiospesialisten selv, og er videre i nøyaktig samme situasjon som deg! Jeg bruker tida på å jakte på en spiller som har identisk baklys som resten av interiøret.

Mens jeg leter bruker jeg denne til å spille av musikk fra mobilen min; http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=38734

Her er en til iPod, for dere som har det: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=43855

Denne FM-senderen anbefaler jeg sterkt som en midlertidig løsning, og er av en helt annen kvalitet enn andre FM-sendere på markedet. Her mister man ikke mye lydkvalitet i forhold til andre sendere!
Handler ikke av mpx vel? ;)

#232069  av Geir

@lpher skrev:Handler ikke av mpx vel? ;)
Jeg har visse relasjoner til sjappa ;)

Men nå selger jo ikke MPX bilstereo, så du behøver vel ikke å føle deg noe særlig truet? :p

#233082  av @lpher

Geir skrev: Jeg har visse relasjoner til sjappa ;)
Ahh...da håper jeg du får bedre priser enn det de annonserer med på nettsia si ihvertfall ;)
Geir skrev:
Men nå selger jo ikke MPX bilstereo, så du behøver vel ikke å føle deg noe særlig truet? :p
Så...fm-modulator for bruk i bil går ikke under bilstereoustyr altså ;)