TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• @lpher's Lexus GS300 familywagon

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#233282  av @lpher

Da er det like før her :D

Her er en annen prøv-felger-på-bil greie jeg prøvde..og denne mener at det vil se noenlunde slik ut ;)
Vedlegg
!cid_image.jpg
!cid_image.jpg (18.01 kiB) Vist 2204 ganger

#233300  av croco-Frod

Wow, dette kommer til å bli bra! :wink:

Dersom du får like mørke ruter som den der så kommer det til å bli skikkelig mafiaskute! :twisted:

#233403  av @lpher

croco-Frod skrev:Wow, dette kommer til å bli bra! :wink:

Dersom du får like mørke ruter som den der så kommer det til å bli skikkelig mafiaskute! :twisted:
Takker....joa, har begynt å innse at jeg må tone rutene noe ja :D Forslag?

#233436  av croco-Frod

@lpher skrev:
croco-Frod skrev:Wow, dette kommer til å bli bra! :wink:

Takker....joa, har begynt å innse at jeg må tone rutene noe ja :D Forslag?
Selv fikk jeg nettopp lagt solfilm på alle rutene på min Land Cruiser, syns resultatet ble kjempebra, akkurat passe toning :)

Riis Bilglass på Lade som gjorde jobben for meg.

De opererer med 3 mørkhetsgrader på solfilmen sin.

Jeg valgte den lyseste på fordørene, samt mellomtone på bakdørene og bag.rommet.

Meeeget godt utført arbeid fra deres side, overhode ingenting å sette fingeren på når det gjelder leggingen av filmen :P

De kan ihvertfall anbefales fra min side :wink:

#233601  av supratt

Stilig Alf, gleder meg til å se resultatet:) e fine bila d der sjø...ehh, i know;)

#233826  av @lpher

croco-Frod skrev: Selv fikk jeg nettopp lagt solfilm på alle rutene på min Land Cruiser, syns resultatet ble kjempebra, akkurat passe toning :)

Riis Bilglass på Lade som gjorde jobben for meg.

De opererer med 3 mørkhetsgrader på solfilmen sin.

Jeg valgte den lyseste på fordørene, samt mellomtone på bakdørene og bag.rommet.

Meeeget godt utført arbeid fra deres side, overhode ingenting å sette fingeren på når det gjelder leggingen av filmen :P

De kan ihvertfall anbefales fra min side :wink:
Hmm...will look into it..thanx ;)

#233828  av @lpher

supratt skrev:Stilig Alf, gleder meg til å se resultatet:) e fine bila d der sjø...ehh, i know;)
Takker....i know ;)

#233829  av @lpher

Well...jeg fikk lagt på sommerfelgene på tirsdag...meeeen været og bleieskiftkomiteen har lagt hindringer i veien for meg ang. å få tatt bilde av doningen...MEN...i dag løsna det gitt..så jeg fikk knipsa ett par raske bilder etter en grundig vask.

So...not a word om komposisjon, kjip bakgunn etc. Her er det bilen...eller rettere sagt felgene som skal være i fokus! :D Mer korrekte bilder kommer når jeg får montert på senkesettet...da den ser ut som en mellomting mellom RX300 og Landcruiser akkurat nå! :mrgreen:
Vedlegg
Lexus-med-ny-felger-05.jpg
Lexus-med-ny-felger-05.jpg (783.25 kiB) Vist 1343 ganger
Lexus-med-ny-felger-03.jpg
Lexus-med-ny-felger-03.jpg (848.99 kiB) Vist 1348 ganger
Lexus-med-ny-felger-02.jpg
Lexus-med-ny-felger-02.jpg (899.51 kiB) Vist 1356 ganger
Lexus-med-ny-felger-01.jpg
Lexus-med-ny-felger-01.jpg (978.16 kiB) Vist 1364 ganger

#233838  av @lpher

....
Vedlegg
Lexus-med-ny-felger-06.jpg
Lexus-med-ny-felger-06.jpg (835.68 kiB) Vist 1354 ganger
Lexus-med-ny-felger-04.jpg
Lexus-med-ny-felger-04.jpg (761.75 kiB) Vist 1347 ganger

#233841  av ArildM

Nydelig :shock: :twisted:

#233842  av Stiansen

Passa knallbra :) Klarer ikke slutte å se på fargen heller, helt sykt pen :D
Gleder meg til å se "det ferdige produktet", sikkert ikke bare meg heller det :wink:

Skulle hatt en Supra eller noe sånt i bakgrunn på ene bildet i stedet for den røde Mondeo`n, det hadde blitt fresht.. Sorry, skulle jo ikke si noe om bakgrunn :mrgreen:

#233887  av supratt

SJER KONGE ut Alf, og det der blir dritfint nåe du får senka den...

KNALL, ække mer å si om det :wink:

#233902  av celicat23

Når du får bilen ned på bakken så blir det der helt nydelig! Felgene kledde bilen veldig godt.

#233942  av @lpher

ArildM skrev:Nydelig :shock: :twisted:
Takker ;)

#233944  av @lpher

Stiansen skrev: Passa knallbra :) Klarer ikke slutte å se på fargen heller, helt sykt pen :D
Da er vi to :mrgreen: That, reminds me...jeg må polere snart...er jo OVER en måned siden jeg polerte og voksa sist jo! :D
Stiansen skrev: Gleder meg til å se "det ferdige produktet", sikkert ikke bare meg heller det :wink:
You aint alone ;)
Stiansen skrev: Skulle hatt en Supra eller noe sånt i bakgrunn på ene bildet i stedet for den røde Mondeo`n, det hadde blitt fresht.. Sorry, skulle jo ikke si noe om bakgrunn :mrgreen:
Hihi...du kan så si...må vel prøve å få til noen tøffere photosessions utpå sommern her ;)