Dersom du får like mørke ruter som den der så kommer det til å bli skikkelig mafiaskute!

@lpher skrev:Selv fikk jeg nettopp lagt solfilm på alle rutene på min Land Cruiser, syns resultatet ble kjempebra, akkurat passe toningcroco-Frod skrev:Wow, dette kommer til å bli bra!Takker....joa, har begynt å innse at jeg må tone rutene noe ja![]()
Dersom du får like mørke ruter som den der så kommer det til å bli skikkelig mafiaskute!Forslag?
croco-Frod skrev: Selv fikk jeg nettopp lagt solfilm på alle rutene på min Land Cruiser, syns resultatet ble kjempebra, akkurat passe toningHmm...will look into it..thanx![]()
Riis Bilglass på Lade som gjorde jobben for meg.
De opererer med 3 mørkhetsgrader på solfilmen sin.
Jeg valgte den lyseste på fordørene, samt mellomtone på bakdørene og bag.rommet.
Meeeget godt utført arbeid fra deres side, overhode ingenting å sette fingeren på når det gjelder leggingen av filmen![]()
De kan ihvertfall anbefales fra min side
Stiansen skrev: Passa knallbraDa er vi toKlarer ikke slutte å se på fargen heller, helt sykt pen
![]()
Stiansen skrev: Gleder meg til å se "det ferdige produktet", sikkert ikke bare meg heller detYou aint alone![]()
Stiansen skrev: Skulle hatt en Supra eller noe sånt i bakgrunn på ene bildet i stedet for den røde Mondeo`n, det hadde blitt fresht.. Sorry, skulle jo ikke si noe om bakgrunnHihi...du kan så si...må vel prøve å få til noen tøffere photosessions utpå sommern her![]()