Prover a finne et europeisk firma som selger border styling. Leste en trad for noen mander tilbake med et firma som virket lovende, men finner jo ikke den igjen. Er det noen som kan hjelpe meg med noen linker?

lexusmann skrev:Tenkte at du kunne ta et søk her først, men det har du kanskje gjordt??Jeg vet om flere som kan selge bade orginalt og uorginalt, men de fra europa har som regel tuv papirer med. Det var en link jeg fant til et firma i nedeland som virket ganske lovende, men finner ikke den igjen.
Larsen skrev:Det er orginal border du skal ha?lexusmann skrev:Tenkte at du kunne ta et søk her først, men det har du kanskje gjordt??Jeg vet om flere som kan selge bade orginalt og uorginalt, men de fra europa har som regel tuv papirer med. Det var en link jeg fant til et firma i nedeland som virket ganske lovende, men finner ikke den igjen.
inzane2012 skrev:http://www.showoffimports.nl/customer/ja. Takker!
disse her du tenker på??
mr2cato skrev:Larsen skrev:Det er orginal border du skal ha?lexusmann skrev:Tenkte at du kunne ta et søk her først, men det har du kanskje gjordt??Jeg vet om flere som kan selge bade orginalt og uorginalt, men de fra europa har som regel tuv papirer med. Det var en link jeg fant til et firma i nedeland som virket ganske lovende, men finner ikke den igjen.
I tilfellet tror jeg ikke du får tuv papirer til orginalen...