TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Border styling

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #233226  av Larsen

Prover a finne et europeisk firma som selger border styling. Leste en trad for noen mander tilbake med et firma som virket lovende, men finner jo ikke den igjen. Er det noen som kan hjelpe meg med noen linker?

#233244  av lexusmann

Tenkte at du kunne ta et søk her først, men det har du kanskje gjordt?? :)

#233306  av mr2cato

bsbildeler fikser både orginal og uorginal border ;)

Bare å sende en mail! :P

#233566  av Larsen

lexusmann skrev:Tenkte at du kunne ta et søk her først, men det har du kanskje gjordt?? :)
Jeg vet om flere som kan selge bade orginalt og uorginalt, men de fra europa har som regel tuv papirer med. Det var en link jeg fant til et firma i nedeland som virket ganske lovende, men finner ikke den igjen.

#233599  av mr2cato

Larsen skrev:
lexusmann skrev:Tenkte at du kunne ta et søk her først, men det har du kanskje gjordt?? :)
Jeg vet om flere som kan selge bade orginalt og uorginalt, men de fra europa har som regel tuv papirer med. Det var en link jeg fant til et firma i nedeland som virket ganske lovende, men finner ikke den igjen.
Det er orginal border du skal ha?

I tilfellet tror jeg ikke du får tuv papirer til orginalen...

#242442  av jumbo

mr2cato skrev:
Larsen skrev:
Det er orginal border du skal ha?

I tilfellet tror jeg ikke du får tuv papirer til orginalen...

Hva pokker skal man med tuv papirer på styling?

#242563  av mr2cato

Jeg fikk en borderfront fra de tidligere. Måtte sende den tilbake pga hele fangeren var skjev, for kort og alt måtte modifiseres :S

ikke mye godt å si om de. Har også hørt andre som har elendig erfaring med passform fra showoffimport!