TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min sjeldne oldschool Levin GT

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#214783  av James

Fet bil! Den går til å med her i Bergen ser jeg 8)

#214843  av FireFox

Skikkelig snadder!! meneh du.. er det den org. styling fanger`n fra toyota du har? :D hvor fikk du tak i den?

#214848  av Levin GT

Thanx.....
Støtfangeren (den sorte delen) er original, men den lakkerte lippen under er noe jeg kjøpte hos en kar på Phillipinene som støper lipper og breddere til eldre toyotaer.....Meningen var at breddere også skulle på bilen,men jeg ble ferdig med karosseriet før disse delene kom,så jeg endte kun opp med å montere den lippen....

Levin GT
Vedlegg
Foha.jpg
Foha.jpg (118.01 kiB) Vist 2751 ganger

#214850  av aneriks

utrolig pen bil!!

#214855  av celicat23

Syns du skal selge en lunge eller to og få på breddingen ;-) hehe

#214856  av Levin GT

:P Neh, breddingen ligger fint på hyllen til en seinere anledning den...
Når bredding kommer på må fire nye felger være å sin plass også,ellers ser det ikke pent ut.....Nye felger har jeg på gang med bare ET04 så da kunne nok breddere blitt tøft.....Vi får se vi får se..... :wink:

Levin GT

#214858  av Morten

Liker bilparken din! :D

#214866  av Levin GT

Jo takk........Har fire toyotaer jeg no.....Liker de eldre best,men har jo en 03 Yaris T-sport til dagli bruk,men til sommeren får jeg nok et luksusproblem med å ikke vite hvilken bil jeg skal velge.....
Når det er treff får jeg kammerater til å kjøre bilene mine,så jeg får alle med meg... Hehe..... :P

Levin GT

#214968  av FireFox

Levin GT skrev:Jo takk........Har fire toyotaer jeg no.....Liker de eldre best,men har jo en 03 Yaris T-sport til dagli bruk,men til sommeren får jeg nok et luksusproblem med å ikke vite hvilken bil jeg skal velge.....
Når det er treff får jeg kammerater til å kjøre bilene mine,så jeg får alle med meg... Hehe..... :P

Levin GT
Bare å si ifra hvis du trenger noen til å kjøre Levinen :D

#215020  av lexusmann

Skikkelig flott bil, ja, og noe ingen andre har(regner jeg med).... :wink:
menne....eh...hva med å sette på en original bakfanger??eller er de vanskelige å få tak i??syns det så noe pinglete ut bakfra...
Dette er kun min mening da..

#215059  av Levin GT

Jo,takk.......
Bakfangeren er original, jeg også har til tider syntes at det har maglet noe nede bak på den,men vil ikke ha mer "plastikk" på den.....
Vil ikke at den skal miste mer av det originale utseendet hvis du kjønner ka eg mener.....

Levin GT

#216214  av madsbp

aaah, nydelig bil!

#216234  av Levin GT

Takk takk......Gleder meg til å ta den fram når det blir tørr asfalt.....:)

Levin GT
 #234238  av 4A-GE

Levin GT skrev:Og slik ser den ut...Dette er en 82 corolla TE 71 Levin GT.
Alt for mye påkostet bil :)

Blir aldri for mye vøtt. ;) Det er bare spørsmål om når du er fornøyd.