TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• vinterprosjekt - j-spec er i gang..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#23481  av sindrejl

chris skrev: Nei, har forsåvidt en plan om hvordan jeg skal få det til ;)
(å få råd altså) :P
Kaia i Trondheim?

#23483  av cameleon

sindrejl skrev:
chris skrev: Nei, har forsåvidt en plan om hvordan jeg skal få det til ;)
(å få råd altså) :P
Kaia i Trondheim?
inform me :wink:

#23511  av MR2turbo

cameleon skrev:Hva skal du med to motorer da :roll: Jeg mener...*kremt* hvis jeg er snill gutt så..*host*

*såkanskjejegkanfådenandre* :D

*løpe og gjemme seg*
:lol:
Jeg må ha en og kose med når den andre står i bilen :D

meeen om du er Kjempe snill og kjøper en motor til meg kan du kansje få den :lol:

...forresten du kan komme frem nå :mrgreen:

#23516  av PwRmAd

Dæven, jeg ser jeg har vært for lenge offline nå, KANON avartar Markus, ser Tom'en har alt for lite å gjøre på jobb for tia... Sånn skal jeg lakke min!!!! Lilla og svart!!!

Anyway, lykke til med motor byttet, ser bra ut det, bedre en hva min gjør for tiden...hehehe, klar for noen øl om en 14 dager?????

Stå på!!

#23522  av MR2turbo

Takk for det! :) Jeg er kjempeklar for noen øller jeg! Gleder meg til å reise nedover! ;) ...og 14 dager er ikke lenge til heller...

Hehe, ble bra den Avataren :wink: , Tom ha nok kansje litt lite å å gjøre på jobb ja :mrgreen:
Fargen på den er egentlig tilsvarende min, med sorte striper.. *Men det hadde nok blitt bra med lilla og sort, ja ;)

#23566  av MR2PÃ¥l

Kjempebra Markus. Håper jeg kan lære litt av deg før jeg starter på mitt prosjekt. Tar sikkert turen ut på Fredag eller Søndag. Vi snakkes.

MR2PÃ¥l :D

#23588  av MR2turbo

Pål, jeg skal sikkert mekke litt til helga, så da får vi ta oss en kaffe på verkstedet.. ;)
Åssen går det med din bil da? :)

I dag var det turboen som fikk gjennomgå... :twisted: håper at jeg får lurt frem et par ekstra ponnier fra stallen etter dette óg :)
Ble endel fresing og pussing før jeg ble fornøyd ;)

se bilder før - og - etter :
Vedlegg
enda litt av resultatet ;-)
enda litt av resultatet ;-)
ct20b_etter2.jpg (32.84 kiB) Vist 1284 ganger
Resultatet..
Resultatet..
ct20b_etter1.jpg (43.11 kiB) Vist 1284 ganger
utgangspunktet...
utgangspunktet...
ct20b_før.jpg (74.9 kiB) Vist 1284 ganger

#23597  av CelicaTurbo

riktig pent det der :)

#23607  av Erlend

Vakkert, rett og slett :) Lagra det bildet jeg... tror jeg får lyst til å se på det igjen mange ganger :D

#23631  av MR2turbo

takk, takk :) I dag har innsugsmanifolden stått for tur men skal tune opp den litt til i morra..
:wink:
 #23700  av Kenny

FÃ¥r sikkert stort sett alt du trenger av slanger fra en som bor driver borti gata ved meg... (HOKKSUND)
http://www.krbtrading.no/

Tror han sender i posten...

#23701  av MR2turbo

kenny, takk for tipset :) Vet du om de har små silikon-vakuumslanger og?
Egentlig tror jeg at jeg kommer til å bestille slanger fra usa.. vi er noen stk. som skal ha endel hver og da blir det billigere.. :wink:

#23712  av Erlend

Tenker du på Samco, Markus?

#23725  av MR2turbo

Er igrunn det samme hva slags merke det er.. :) Men om noen vet om bra plasser å kjøpe sånne slanger, er jeg glad for tips :)

#23736  av Kenny

han sier han fører alt av silikon slanger, så jeg tror han skulle ha det...
vet ikke hvordan prisene er på sånne ting,... hvis du ser i prislisten hans, så står det meste av det han har der...

skaffer sikkert hvis du skal ha noe han ikke har på lager.. :P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11