TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Justérbart senkesett - IS200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#231183  av galx

alpinelexus skrev:Både coiloversettet og bilen fungerer helt fin uten tuv papirer :wink:. Det er iallefall erfaringen min, og den kan også bli meget lav, noen som er enda bedre :wink:
Enig :twisted:

#231216  av DanielJ

jeg sier bare en ting, sett på D2 coilover settet ditt :wink:

#231464  av lexusmann

ahem...er ikke moderator, men det holder vel med 1 post om gangen? :wink:

#231586  av alpinelexus

trykket bare ok en gang jeg, men dobbeltpost ble det!!
 #235066  av galx

Vurderer å selge mine D2 coilovers. Brukt i kun 1 sommer sesong... :idea:

#235564  av Geir

Jeg ville bare nevne at jeg skiftet dekk i dag, og fy f**n så høy den er bak! Det er jo nesten flaut å kjøre rundt med, så nå ser jeg meg nødt til å kjøpe D2 coilovers. Ringte AutoFX allerede i stad :)

Takk og lov for de penga jeg får igjen på skatten. Hadde jeg ikke fått dem måtte jeg kjørt rundt i Lexus RX200 :p

galx: Sendte deg PM på onsdag

#235568  av tunamgu

Haha,har merket det for lenge siden.30mm senking hjelper lite,synes jeg.MÃ¥ ha 45-50mm.

#235634  av galx

Geir skrev:Jeg ville bare nevne at jeg skiftet dekk i dag, og fy f**n så høy den er bak! Det er jo nesten flaut å kjøre rundt med, så nå ser jeg meg nødt til å kjøpe D2 coilovers. Ringte AutoFX allerede i stad :)

Takk og lov for de penga jeg får igjen på skatten. Hadde jeg ikke fått dem måtte jeg kjørt rundt i Lexus RX200 :p

Hmm...
Har jo aldri sett min egen bil med sommerhjula på..kanskje jeg MÅ montere dem alikevel da.. Skal skifte om i morgen, så får jeg se hvordan det går. Min er orginalt senket, men det trenger jo ikke å være nok i det hele tatt.. F..n !!!

#235709  av lexusrider

galx skrev:
Geir skrev:Jeg ville bare nevne at jeg skiftet dekk i dag, og fy f**n så høy den er bak! Det er jo nesten flaut å kjøre rundt med, så nå ser jeg meg nødt til å kjøpe D2 coilovers. Ringte AutoFX allerede i stad :)

Hmm...
Har jo aldri sett min egen bil med sommerhjula på..kanskje jeg MÅ montere dem alikevel da.. Skal skifte om i morgen, så får jeg se hvordan det går. Min er orginalt senket, men det trenger jo ikke å være nok i det hele tatt.. F..n !!!
er vel neppe nok.. jeg har senka ca 75 mm no og det begynna å ligne no.. har bare 18 toms hjul men no er den så lav at det subber en go del...
har lurt på å senke litt mer foran.. blir vel rimeleg ubrukeleg, men alt for den rette looken vettu :D :D

#235716  av galx

Forstår forstår.. :)
Veiene her oppe i nord-norge er vel ikke av de beste med konstant telehiv og lappeteppe med hull i til asfalt.. Lex'en skal jo kjøres og brukes. Ta gjerne et bilde og legg inn her slik at jeg får se hvordan det ble :D når du senket den så pass mye.

#235837  av Matsern

Hva er det dere senker med dere som ikke har D2 da?

#235902  av lexusrider

e har kw...fornøgd me det:)

ja skal få ut eit bilde, men datan min er ikkji slek den ei gong var så..

#237889  av galx

Etter påmonterte sommerhjul (225X35X18) ser jeg at det går fint å kjøre uten mer senking av bilen. De orginale senkefjærene er byttet ut med TTE senkefjærer, mulig det har noe å si. Veiene her oppe i nord er jo heller ikke av de beste :cry:
Hva syns dere ? Senke bilen mer ? Har coiloversene jeg kan sette på, men da må jeg ha for- og bakvognsjusterin.. Noen som vet hva dette koster ?
Legger inn bilder av hvordan den ble uten coilovers.
Setter pris på tilbakemeldinger.
Vedlegg
DSC00028 (1).JPG
DSC00028 (1).JPG (289.74 kiB) Vist 2919 ganger
DSC00017.JPG
DSC00017.JPG (388.29 kiB) Vist 2924 ganger

#237922  av alpinelexus

Synes den skulle ha vært lik foran og bak jeg!! ser litt bedre ut da.

#237924  av alpinelexus

Synes den skulle ha vært lik foran og bak jeg!! ser litt bedre ut da.