Geir skrev:Jeg ville bare nevne at jeg skiftet dekk i dag, og fy f**n så høy den er bak! Det er jo nesten flaut å kjøre rundt med, så nå ser jeg meg nødt til å kjøpe D2 coilovers. Ringte AutoFX allerede i stadHmm...
Takk og lov for de penga jeg får igjen på skatten. Hadde jeg ikke fått dem måtte jeg kjørt rundt i Lexus RX200 :p
galx: Sendte deg PM på onsdag
galx skrev:er vel neppe nok.. jeg har senka ca 75 mm no og det begynna å ligne no.. har bare 18 toms hjul men no er den så lav at det subber en go del...Geir skrev:Jeg ville bare nevne at jeg skiftet dekk i dag, og fy f**n så høy den er bak! Det er jo nesten flaut å kjøre rundt med, så nå ser jeg meg nødt til å kjøpe D2 coilovers. Ringte AutoFX allerede i stadHmm...
Takk og lov for de penga jeg får igjen på skatten. Hadde jeg ikke fått dem måtte jeg kjørt rundt i Lexus RX200 :p
galx: Sendte deg PM på onsdag
Har jo aldri sett min egen bil med sommerhjula på..kanskje jeg MÅ montere dem alikevel da.. Skal skifte om i morgen, så får jeg se hvordan det går. Min er orginalt senket, men det trenger jo ikke å være nok i det hele tatt.. F..n !!!