noen tips og triks:
Revision 6 leverer med en fancy liten plastikk-sak(les plugg), som man skal putte de 3 kabelskoa inni, og så skal denne passe i den originale mr2-kontakten..
Dette er FEIL! Mr2-kontakten er hunn, det samme er rev 6-pluggen, og selv om det kan være fint med litt girl-on-girl action, passer ikke 2 hunnkontakter sammen.
Dessuten virket kvaliteten på plastikken dårlig, og pluggen hang ikke sammen som den skulle..
Jeg klippet av den orginale kontakten fra bilen, og klemte på 3 nye kabelsko type flatstift på begge sider..
Så var det en del eksperimentering med hva som var hva av nærlys og fjernlys.. en del funky varianter her før jeg fant den rette..
Bilens orginale fargemerking er lik på begge sider, så etter litt knoting ble det bra..
Mener også at rev 6 oppga blå\svart til nærlys og rød\svart til fjernlys, dette skal da være omvendt, da vi ønsker parklys i fjernlysprosjektoern når denne ikke er i bruk.. første bilde i tråden er det koblet slik, og da er parklyset dødt da nærlys er på..
Lurer på om alt dette kan skyldes forskjeller på uk/jp-utgave kontra øvrige venstrestyrte land?
passformen på lyktene var generelt bra, men pass spesielt på høyre lykt..
spylervæsketanken sitter rett under denne, og rammen med motoren er meget kinkig og få ut og inn..
Begge lyktene må demonteres nesten fullstendig, og rammen som motoren sitter i måtte modifiseres litt.
monteringsanvisningen var bra og utfyllende, bortsett fra tidligere nevnt, og folket "over there" var veldig hyggelige og service-instillte mtp ting og tang som manglet og så videre..
Kan og legge til at lyset ble mye bedre, og fornøyd-med
-og-ha-noe-spesielt-på-bilen-faktoren absolutt er til stede.
Så vidt jeg vet er vi 2 stk i vårt fagre land med disse lyktene, blir nok flere etterhvert
x opel astra 1,6Si(first love)
x mr2 mk2(store savnet)
- celica gt4(go bilen)