-Toyota Avensis D-CAT 177
x-Toyota celica t23
x-Toyota celica gt4 st 205
x-Toyota carina E GTI
x-Opel asconsa GT
x-Toyota celica t23
x-Toyota celica gt4 st 205
x-Toyota carina E GTI
x-Opel asconsa GT
Th4 Ghost skrev:And a whole 3% uglyer than a trollneida, bare ta bort "taket" på lasterampa så blir det kjempebra
Hyperion skrev:Den var i allefall spesiell.. Jeg synes den nye hiluxen er finest svart, med lyktebøyle og bøyle på planetHenger meg på den...etter å ha sett Back to the future, har det vært noe med svart Hilux med bøyle. Må da selfølgelig ha KC lykter i fronten og på bøylenJeg har selv en 2007-modell, svart.. men mangler bøylene enda =)
Anders gullstein skrev:samtidig skal det stå 3 rednecks bakpå med gevær og skyte etter alle dem ikke likerHyperion skrev:Den var i allefall spesiell.. Jeg synes den nye hiluxen er finest svart, med lyktebøyle og bøyle på planetHenger meg på den...etter å ha sett Back to the future, har det vært noe med svart Hilux med bøyle. Må da selfølgelig ha KC lykter i fronten og på bøylenJeg har selv en 2007-modell, svart.. men mangler bøylene enda =)
sindrejl skrev:Hehe, du er ikke førstemann til å koble inn rednecks med kjøp av pickup. Men, det er vel helst en sliten, rød og gammel Dodge eller Ford som er stereotypisk redneck-bil, og ikke en japaner med diesel!Anders gullstein skrev:samtidig skal det stå 3 rednecks bakpå med gevær og skyte etter alle dem ikke likerHyperion skrev:Den var i allefall spesiell.. Jeg synes den nye hiluxen er finest svart, med lyktebøyle og bøyle på planetHenger meg på den...etter å ha sett Back to the future, har det vært noe med svart Hilux med bøyle. Må da selfølgelig ha KC lykter i fronten og på bøylenJeg har selv en 2007-modell, svart.. men mangler bøylene enda =)