Kan noen forklare hvordan jeg skal legge opp ny strøm til bensin pumpene, og hvor jeg skal ta strøm fra får at de skal starte når de skal ??
Trenger jeg relee eller sikring eller begge deler ?
Jeg har greddy e-manage ultimate, og når jeg skrudde på tenninga ville ikke pumpene starte. Har da kopla de på den originale kursen (pluggen som er der baki)
Jeg lurer også på hvor jeg kan ta strøm fra for at trykk instrumentene og boost controlleren skal gå på når tenningen skrus på ?
Jeg har prøvt både bak på cd-spilleren og på kursen til turbo timeren, men det går forsatt strøm til de når jeg tar ut nøkkelen.
SKAL ha start på bilen i morgen ( søndag ) så håper på svæært raske svar og utfylde forklaringer. Er ingen guru innen det ellektriske.
Takker.
Trenger jeg relee eller sikring eller begge deler ?
Jeg har greddy e-manage ultimate, og når jeg skrudde på tenninga ville ikke pumpene starte. Har da kopla de på den originale kursen (pluggen som er der baki)
Jeg lurer også på hvor jeg kan ta strøm fra for at trykk instrumentene og boost controlleren skal gå på når tenningen skrus på ?
Jeg har prøvt både bak på cd-spilleren og på kursen til turbo timeren, men det går forsatt strøm til de når jeg tar ut nøkkelen.
SKAL ha start på bilen i morgen ( søndag ) så håper på svæært raske svar og utfylde forklaringer. Er ingen guru innen det ellektriske.
Takker.
Mvh. sx-4-ever
Yamaha FZR 88mod (bygget til 2000 R1 med turbo motor)
BMW 5-serie 525i. 97mod
X : 3 stk Nissan 200sx s13
X : BMW 3-serie 320i
X : 3 stk Toyota Supra RZ Twin Turbo
X : Mazda RX7 FD3S 93mod
Yamaha FZR 88mod (bygget til 2000 R1 med turbo motor)
BMW 5-serie 525i. 97mod
X : 3 stk Nissan 200sx s13
X : BMW 3-serie 320i
X : 3 stk Toyota Supra RZ Twin Turbo
X : Mazda RX7 FD3S 93mod