TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig mr2 eier!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#23723  av @lpher

TomG skrev:Som gode kjørere der hjemme i Norge (i motsetning til her), så er det faktisk en ting som duger mot rompe slepp på 2ern, om det ikke er helt for sinnsykt da, det er å clutche, en fin ting....men det er klart 150km og 90 grader sving eller lang slak sving i 250km, da hjelper det bare med kvite knokler, fånete flir, og en liten bønn....

T

LOL ;-) ...hørtes selvopplevd ut det dær ja ;-)

@lpher

#23752  av sindrejl

TomG skrev:Som gode kjørere der hjemme i Norge (i motsetning til her), så er det faktisk en ting som duger mot rompe slepp på 2ern, om det ikke er helt for sinnsykt da, det er å clutche, en fin ting....men det er klart 150km og 90 grader sving eller lang slak sving i 250km, da hjelper det bare med kvite knokler, fånete flir, og en liten bønn....

T
Sounds like drifting to me ;) bare gire ned gi full pinne og kønntre ;D

#23764  av MR2turbo

Zerpent, jeg tok et bilde av hylla under stereoen i min bil for deg.. :)

kansje ikke det beste, men du ser nå hvordan det ser ut i mr2'en :wink:
Vedlegg
109_0946.JPG
109_0946.JPG (99.23 kiB) Vist 2429 ganger

#23825  av Tommy

sånne hyller er ikke å få tak i på toyota i "BODØIHELVETE" fy fader for en møkkaplass!!!gudene veit hvor mye jeg har kranla med dem der. Da jeg spurte etter en sånn hyle fikk jeg beskjed om at en sånn en ikke fantes,selv om TO(!!!) mekanikere ble med ut i bilen..

#23873  av Zerpent

MR2turbo skrev:Zerpent, jeg tok et bilde av hylla under stereoen i min bil for deg.. :)

kansje ikke det beste, men du ser nå hvordan det ser ut i mr2'en :wink:
Takk. Jeg får vel installere ei sånn ei ja. Tar det når jeg skal bytte høyttalere og legge opp nye kabler.

#23901  av Tony

Zerpent: ikke glem å få tak i en sånn hylle extra visst du skal bestille da!

#23902  av @lpher

Merkelige greier det der...jeg mener å huske at slike lommer følger med ved kjøp av spiller hos meg? ;-)

@lpher

#23917  av Zerpent

Tony skrev:Zerpent: ikke glem å få tak i en sånn hylle extra visst du skal bestille da!
Yup.

Endelig kommet deg inn her ja. Masse greie folk her men det har du vel funnet ut. :wink: