Har i lenger tid grubla på å gje opp min 93-mod camry stasjonsvogn. Den runder ca 550 000 km snart og 2,2 literen er ikkje så sprek som den var. Kanskje selge den som russebil sia det er ein 7-seter?
Kjøpte bilen i 96 og da var den kjørt 40 000 km, har teke hoved-service kvar gang eg har bytta regreim og elles bytta olje og oljefilter kvar 20 000 km samt luftfilter kvar 40 000 km.
Veldig god bil faktisk...så god at eg ikkje greidde å kvitte meg med den...
Så nå har eg forandra meining og mål...treng ny motor...kanskje noko større?
Styling til camry er tamt...kan prøve å lage noko verre sjølv
sa eg det?
Treng ny bilstereo...go'lyd uten at det vert for dyrt.
Innvendig vil det sikkert bli behov for litt fleire målere, kanskje meir ekstra-utstyr, trekke oppatt det som er slitt osv
Rust er det ikkje mykje av, men det vil sikkert svare seg å sjekke bilen grundig først.
Starter med rustsjekk og bilstereo. Sikkert feil ende, men er lei av ein cdspiller som er kruken...
Om nokon har forslag, veit om ein billig måte å skaffe motor til camry'n, har styling-ideer eller andre synspunkt...
Kjøpte bilen i 96 og da var den kjørt 40 000 km, har teke hoved-service kvar gang eg har bytta regreim og elles bytta olje og oljefilter kvar 20 000 km samt luftfilter kvar 40 000 km.
Veldig god bil faktisk...så god at eg ikkje greidde å kvitte meg med den...

Så nå har eg forandra meining og mål...treng ny motor...kanskje noko større?
Styling til camry er tamt...kan prøve å lage noko verre sjølv

Treng ny bilstereo...go'lyd uten at det vert for dyrt.
Innvendig vil det sikkert bli behov for litt fleire målere, kanskje meir ekstra-utstyr, trekke oppatt det som er slitt osv

Rust er det ikkje mykje av, men det vil sikkert svare seg å sjekke bilen grundig først.
Starter med rustsjekk og bilstereo. Sikkert feil ende, men er lei av ein cdspiller som er kruken...
Om nokon har forslag, veit om ein billig måte å skaffe motor til camry'n, har styling-ideer eller andre synspunkt...

Magne, 70-mod.
Custom modifisert Camry, dvs mekka og lappa saman i anna garasje enn min...
Custom modifisert Camry, dvs mekka og lappa saman i anna garasje enn min...