TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Camry-prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #240475  av RageRod

Har i lenger tid grubla på å gje opp min 93-mod camry stasjonsvogn. Den runder ca 550 000 km snart og 2,2 literen er ikkje så sprek som den var. Kanskje selge den som russebil sia det er ein 7-seter?

Kjøpte bilen i 96 og da var den kjørt 40 000 km, har teke hoved-service kvar gang eg har bytta regreim og elles bytta olje og oljefilter kvar 20 000 km samt luftfilter kvar 40 000 km.

Veldig god bil faktisk...så god at eg ikkje greidde å kvitte meg med den... :oops:

Så nå har eg forandra meining og mål...treng ny motor...kanskje noko større?

Styling til camry er tamt...kan prøve å lage noko verre sjølv :shock: sa eg det?

Treng ny bilstereo...go'lyd uten at det vert for dyrt.

Innvendig vil det sikkert bli behov for litt fleire målere, kanskje meir ekstra-utstyr, trekke oppatt det som er slitt osv :?

Rust er det ikkje mykje av, men det vil sikkert svare seg å sjekke bilen grundig først.

Starter med rustsjekk og bilstereo. Sikkert feil ende, men er lei av ein cdspiller som er kruken...

Om nokon har forslag, veit om ein billig måte å skaffe motor til camry'n, har styling-ideer eller andre synspunkt... :wink:
 #240481  av inzane2012

RageRod skrev:Har i lenger tid grubla på å gje opp min 93-mod camry stasjonsvogn. Den runder ca 550 000 km snart og 2,2 literen er ikkje så sprek som den var. Kanskje selge den som russebil sia det er ein 7-seter?

Kjøpte bilen i 96 og da var den kjørt 40 000 km, har teke hoved-service kvar gang eg har bytta regreim og elles bytta olje og oljefilter kvar 20 000 km samt luftfilter kvar 40 000 km.

Veldig god bil faktisk...så god at eg ikkje greidde å kvitte meg med den... :oops:

Så nå har eg forandra meining og mål...treng ny motor...kanskje noko større?

Styling til camry er tamt...kan prøve å lage noko verre sjølv :shock: sa eg det?

Treng ny bilstereo...go'lyd uten at det vert for dyrt.

Innvendig vil det sikkert bli behov for litt fleire målere, kanskje meir ekstra-utstyr, trekke oppatt det som er slitt osv :?

Rust er det ikkje mykje av, men det vil sikkert svare seg å sjekke bilen grundig først.

Starter med rustsjekk og bilstereo. Sikkert feil ende, men er lei av ein cdspiller som er kruken...

Om nokon har forslag, veit om ein billig måte å skaffe motor til camry'n, har styling-ideer eller andre synspunkt... :wink:
alpine har en ganske bra spiller til 1990 kr, og du kan jo bruke et frontsett fra focal på 6.5", som spilleren kan drive uten forsterker, frontsettet ligger vel på rundt 1300 vist jeg ikke husker helt feil...

#241241  av RageRod

inzane2012; Den alpine-spilleren har ikkje 3 utganger. Men fann ein ok spiller til 1490,- kr. Ikkje samme kvalitet som alpine...men godt nok til eit annlegg som skal holde seg under 10 totalt. Di focal høytalerne eg har valgt, er ubeskrive blad for meg, men di passer prismessig, så takk for tipset. :D

Her er komponenta eg har valgt meg ut, i tillegg kjem høytalerledninger, phonoledninger, automatsikringer, dempeplater, dempematter, straumledninger, plexiglas, dioder osv....

Spiller:
Sony CDX-GT616U

Forsterker:
Cadence FXA5100

Høytalere framme i dørene:
Focal 165CV1

Høytalere bak i bakluka:
Focal 690CV1

Sub:
CADENCE ZXW12-2

Samtidig som eg monterer inn annlegg og bygger rørkasse, skal eg og ta all rust rundt om på bilen, så er det ordna før EU-kontrollen.

Er det nokon som har prøvd å få godkjent større motor enn det som sto i orginalt i bilen sin?...ja og gjerne då lykkast med godkjenninga... :D

#241255  av inzane2012

er ikke helt samme frontsett som det jeg har, men tror di du har kjøpt er en litt nyere "modell" av mine;) kan ta noen bilder av mine og legge ut:P

#241326  av RageRod

inzane2012; Er du fornøgd med focal-høytalarane dine?

Har sjekka litt rundt om på bilen og funne behov for bytte av ei pakning til eksosen. Når eg veit kva som skjer med motor-oppgradering vil det og bli aktuellt å få tak i eit nytt eksosannlegg, gjerne eit med litt meir gromlåt.

Nå står det att ein del på handlelista før eg går på rust-sjekken. Så kan eg byrja på ein ganske omfattende ribbing invendig, deretter alt utvendig som fjerning av lister, innerskjermer, skjermer, fangere osv.

Alt skal gjørast på ei helg, i tillegg til at alle ledninger til annlegget skal trekkast, samt legge inn ekstra strømledninger, diverse dempematter osv

Skal prøve å ta litt bilder oxo. :)

#241928  av RageRod

Rart, når en venter på å få komme i gang med noko, ender det ofte opp med ein fanatisk trang til å sjekke om det kunne være noko meir som burde gjerast. Det enda opp med at eg sjekka ut taktrekket og vart rimelig misfornøgd...prøver først litt vask...hjelper det ikkje, vert det lagt inn skinn eller no slikt.

Kikka nærmere på dempematta under panseret, og den såg noko herpa ut etter nesten 14 år. Fann ei løysing på det, så får eg sjå om det funker over tid. Ikkje at det blir så varmt under panseret, men motoren har alltid likt seg på høgt turtall, så litt varmeutvikling er det nok. :twisted:

Ska ta meg tid til nokre før og etter bilder i mangel av noko anna å gjere inntil videre. :)

#242234  av RageRod

Har bestemt meg for nokre småmodifikasjoner til motoren, sånn i påvente av ein eventuell overgang til V6. Bare sånt småtteri som sikkert ikkje gjev noko meir liv i motoren, men kanskje henter fram nokre av hestane som har slitt seg :?

Lyt jo teste før og etter, ikkje at det vert nokre sekund å snakke om, men kanskje ein og anna tusendel :D

Har ikkje fått vaska taktrekket fint nok, så her vert det skinn eller noko anna i tilnærma kremkvite farge.

Camry 93-mod er ikkje akkurat lav sånn orginalt sett, og dette ville eg gjere noko med. Hadde eit forsøk med kappa fjærer bare for å sjå kor langt ned eg kunne legge bilen før den vart for lav...vart lav ja...så eg heva den med nokre tuv-godkjente senkefjører. Mykje stivere, men forsatt litt for mjuk. Nokre harde foringer hadde sikkert gjort susen sia det enda ikkje er bytta slikt på bilen. Nokon som veit kor eg kan få tak i slike foringer?

Støtfangeren på camry'n orginalt, er ikkje akkurat noko som koser med oljegrusen, så den vert laga ny. Har satt på ei "testplate" i isopor, senka så mykje at eg har nokre cm å gå på. Pga at avstanden fra framhjul til fronten, er litt lang, virker det veldig inn på kor lågt eg kan gå. Etter nokre forandringer og test på nokre av desse flotte superveiane her på vestlandet, vert den nye støtfangeren ca 16 cm lågare enn den orginale. Det er ikkje tatt høgde for den elendige snømåkinga, så det spørs om eg skal ha justeringsmulighet, eller fleire nedre deler, vinter/sommerl

#242239  av rx300

Hehe, ikke skiftet foringer etter 550.000km? Da har du nok VELDIG mye å hente der, selv om du skulle bruke originalforinger. Meca har også det meste. Jeg har jo skiftet alt samme allerede etter 370.000km ;-) Ellers gjør jo det lange overhenget at for mye senking ikke er så veeeldig hyggelig å kjøre over fartsdumper med f.eks. Planlegger du V6'en (3VZ-FE) så husk at den er tyngre også og vil slå tilsvarende mer nedi...

#242443  av RageRod

rx300 skrev:Hehe, ikke skiftet foringer etter 550.000km? Da har du nok VELDIG mye å hente der, selv om du skulle bruke originalforinger. Meca har også det meste. Jeg har jo skiftet alt samme allerede etter 370.000km ;-) Ellers gjør jo det lange overhenget at for mye senking ikke er så veeeldig hyggelig å kjøre over fartsdumper med f.eks. Planlegger du V6'en (3VZ-FE) så husk at den er tyngre også og vil slå tilsvarende mer nedi...
Syns ikkje bilen er fast i fisken nei... :) ...men skal eg først bytte foringer hadde det vore moro med noko som kanskje gjere bilen litt stivere og hardere sånn for kjørefølelsen sin del. Ska sjekke ut Meca. :D

Er vel egentlig bare framme camry'n med V6 vert tyngre, og det meste vert vel luka vekk av kraftigere fjører der, så da skulle det i teorien holde å bytte til senkefjører framme for V6 versjonen av camry'n. Mulig eg tenker feil, men for å være sikker legger eg inn justering i frontstøtfangeren oxo. :D

Har nå tenkt ut ei løysing for fronten, der mulighet for justering av underdelen inngår. Alt bør automatiserast, både låsemekanismen og justeringa. Hmm...samtidig bør det være lett og ikkje dra for mykje straum. Lyt i tenkeboksen att... :oops:

#242468  av inzane2012

RageRod skrev:inzane2012; Er du fornøgd med focal-høytalarane dine?
joda, di fungerer helt greit di, men merker egentlig ikke den store forskjelling ifra di som stod der før og focalene...tror kanskje det er cadence som var der, men står ikke noe navn på di noen plass, så vanskelig og se...

litt OT men hvor i landet befinner du deg? siden du skriver nynorsk regner jeg med at du er på vestlandet en plass??

#242941  av RageRod

inzane2012 skrev:
joda, di fungerer helt greit di, men merker egentlig ikke den store forskjelling ifra di som stod der før og focalene...tror kanskje det er cadence som var der, men står ikke noe navn på di noen plass, så vanskelig og se...

litt OT men hvor i landet befinner du deg? siden du skriver nynorsk regner jeg med at du er på vestlandet en plass??
Ok, satser på at di focalene fungerer godt nok. :)

Bur i ytre sunnfjord, ikkje så langt fra høyanger, skjønt fylket vårt er ikkje store leikekassa heller da. :)

Har forsatt ikkje funne nokre foringer av nylon eller poly. Derimot kan eg få tak i materialet og lage di foringane sjølv. Ser og ut til at mange deler fra Lexus er brukt på camry'n. Om nokon veit om ei oversikt på kva deler som kan brukast på både camry og Lexus(husker ikkje kva modell det var) så gje meg gjerne eit tips. :)

Har og funne ei som vil prøve å sy om solskjermane. Litt outsorsing må til. :)

Har funne nokre justerbare fjærbein som kanskje ville gjort seg.

Brikkene faller på plass, men først må "EU-kravet" avgjere framtida til både bilen og prosjektet. :?

#243022  av inzane2012

RageRod skrev:
inzane2012 skrev:

Ok, satser på at di focalene fungerer godt nok. :)

Bur i ytre sunnfjord, ikkje så langt fra høyanger, skjønt fylket vårt er ikkje store leikekassa heller da. :)
ja di gjør nok susen, men hadde sikkert blitt enda bedre med forsterker, men det blir litt for mye dill for min del, så det gidder jeg ikke begynne med, for holde med å skaffe en aktiv sub og så sier jeg med ferdig med ICE'ingen min:P hehe... btw, vist du skulle få lyst på ett par til med 6.5" høytalere så kan du sikkert få kjøpe mine gamle;) hehe