ville faktisk trodd at en skyline r33 gts ikke var så dyr å forsikre jeg.
Men når ulykkestatistikken øker, blir jo også forsikringspremien høyere.
demon skrev:les her så ser man at polo kanskje ikke har noe skyld!det skal jo sies at jeg hadde lest den artikelen og dermed viste at det var skylinen da jeg la ut den andre linken..![]()
http://www.fvn.no/nyheter/article479533.ece
demon skrev:les her så ser man at polo kanskje ikke har noe skyld!Leste det jeg også, dårlig spøk fra min side. Får håpe det går bra med alle involverte. 9 personer? 2 fulle biler da med andre ord.![]()
http://www.fvn.no/nyheter/article479533.ece
TurboKnut skrev:Håper dette kommer til å svi litt for føreren som forårsaket dette, - det kan umulig vært et "hendig uhell".Akkurat det vet vi vel strengt tatt ikke en dritt om, men det er jo selvsagt både lett og fristende å tro at det var grisekjøring som ledet til ulykken - noe jeg tror også... men det er stor forskjell mellom hva man antar, hva som er sannsynlig, kontra hva man kan fastlå.
jumbo skrev:Enig her... Selv om vedkommende er observert på en parkeringsplass og svi gummi er det ikke sikker at han dermed grisekjørte på veien. At man automatisk tenker i den retningen er en ting men det behøver ikke være fakta uansett. Om det derimot viser seg at grisekjøring var årsaken håper jeg det svir på pungen for føreren!TurboKnut skrev:Håper dette kommer til å svi litt for føreren som forårsaket dette, - det kan umulig vært et "hendig uhell".Akkurat det vet vi vel strengt tatt ikke en dritt om, men det er jo selvsagt både lett og fristende å tro at det var grisekjøring som ledet til ulykken - noe jeg tror også... men det er stor forskjell mellom hva man antar, hva som er sannsynlig, kontra hva man kan fastlå.
Ser ingen grunn til å være bitchy mot føreren av den skyline'n før det er 100% på det rene at det var snakk om uansvarlig kjøring i dette tilfellet.
Dessuten har han/henne antakelig allerede fått svi uansett hvordan ting går videre... de aller fleste lar deg gå rimelig hardt inn på seg når man påfører andre alvorlige skader - uansett utfall.
Zepticon skrev:det er vel akkurat derfor de skriver det på den måten, for å få oss til å tro at han hadde kjørt i trehundreogdjevel før han traff poloen. kan godt hende han gjorde det også..på en annen side kan det godt hende at han sklei på en oljeflekk som lå 100 meter lengre borti gata, vi vet ikke en drit. Men media vet at sportsbiler er tabu i dette mammalandet, så derfor skriver de på den måten for å få bestemødrene rundt omkring til å tro at biler med vinger har all skyld, uansett. for eksempeljumbo skrev:Enig her... Selv om vedkommende er observert på en parkeringsplass og svi gummi er det ikke sikker at han dermed grisekjørte på veien. At man automatisk tenker i den retningen er en ting men det behøver ikke være fakta uansett. Om det derimot viser seg at grisekjøring var årsaken håper jeg det svir på pungen for føreren!TurboKnut skrev:Håper dette kommer til å svi litt for føreren som forårsaket dette, - det kan umulig vært et "hendig uhell".Akkurat det vet vi vel strengt tatt ikke en dritt om, men det er jo selvsagt både lett og fristende å tro at det var grisekjøring som ledet til ulykken - noe jeg tror også... men det er stor forskjell mellom hva man antar, hva som er sannsynlig, kontra hva man kan fastlå.
Ser ingen grunn til å være bitchy mot føreren av den skyline'n før det er 100% på det rene at det var snakk om uansvarlig kjøring i dette tilfellet.
Dessuten har han/henne antakelig allerede fått svi uansett hvordan ting går videre... de aller fleste lar deg gå rimelig hardt inn på seg når man påfører andre alvorlige skader - uansett utfall.