BrennaRacing skrev:grimfer skrev:Unnskyld at jeg spør, folkens, men hvorfor er det så om å gjøre å slippe unna militæret? Beklager om dette er OT, men jeg blir litt nysgjerrig...
Fordi jeg ikke vil kaste bort et år av livet mitt til å løpe rundt i skogen å tjene 100 kr dagen, når jeg har jobb, leilighet og bil her hjemme
Hehe jeg var i samme situasjon som deg like før jul, var i millitære på setermoen men jeg klarte og dimme etter 17 dager i millitære.
Skyld på nakken og nakke plager, funka for meg, fikk vondt i nakken når jeg var der etter og ha løftet noen så inni helvette tunge greier. Jeg fikk vondt i nakken ja, men ikke slik at jeg blir plaget resten av livet med d..
Så ble jeg sykemeldt av legen dær i 2uker før jeg ble dimmet. Det jeg sa var at jeg hadde en gammel snowboard skade, at jeg hadde falt og slått nakken for 1år siden men aldrig vært hos noe lege med d. Så sa jeg at d ble vondt hver gang jeg løftet tunge ting (altså svær helvettes millitær sekk er en tung ting) og hadde fysisk tungt arbeid over skuldrene. ingen ting av dette var sant da... Men man må jo bygge litt på
Så sa jeg at fisketurene og fjellturene ikke var mulig å gjennomføre slik jeg kunne før jeg "falt i slalombakken" dette bare for å "vise" at det faktisk var noe galt med nakken og dermed var det gjort. de trodde jo da at jeg hadde en kronisk nakke plage som kom til og bli en plage framover hehe. Jeg ble riktig nokk proppet full av tabeletter og smertestillende i 2uker, men hjem dro jeg etter 17 lange dager

så det er mulig hehe:) jeg ble heller ikke testet noe særlig om jeg faktisk hadde vondt i nakken, legen var bare å kjente litt å trykte litt og da er d bare å si æææææævvv.
Og så må jeg si at å skylde på pollen muligens ikke funker så bra, prøvde det selv, siden jeg har kraftig pollen allergi. Men så var jo jeg inne midt på vinteren hehe funker kanskje dårlig da