Var på biltilsynet idag og hadde godkjenning på coilovers & 17" hjula..
Det gikk ikke, jeg hadde TUV papirer på senkesettet men det holdt ikke, han fant alle nummera i papirene på fjørene bortsett fra et nummer(som hadde slitt seg vekk), dette gikk ikke, og bilen var alt for lav..
Men han stoppet ikke der, blinklysa mine var ikke helt riktig festet, frontfangeren jeg har på bilen burde jeg hatt kollisjons test på?
HALLO!? Dette er en orginal fanger, jeg hadde brettet litt opp på skjermkanten bak på begge sider, dette var han helt sikker på at hjula hadde gjort, noe jeg har gjort..
Og han ville ha TUV papirer på felga, Greit nok, Dette fikk jeg tak i på Sharif`s..
Makan til Kødd er det lenge sida jeg har hvert borti, Så prøver desperat og få tatt en time til hos en annen trafikkstasjon, men får ikke timer før august, håper bare noen avbestiller denne måneden.
Så må få tak i fler papirer på coilovers&felger..
Dekk fikk jeg kjøpt da 1956kr for 2 stykk hankook ventura 205/40-17 ferdig montert og avbalansert..
Men uff for en dag..

Toyota Corolla E10/m 17" kromfelger, FK-Automotive Coilovers, cupspeil, øyelokk, soting ruter&blinkere osv..
Ole-Even
Twice as nice with rice / Less is more, men masse er enda mer!!