TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla E10 Sedan prosjekt.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#245616  av Carina_E

Hei..
jeg også sleit med å få godkjent senkinga på bilen min, men det var på jessheim. så jeg bestilte time på kongsvinger og der gikk det helt greit..
fikk beskjed om at alt det jeg hadde med av pairer som han tosken på jessheim sa jeg måtte ha vare bare bortkasta så de på kongsvinger..
Har hørt at de beste stedene og få sånne ting godkjent er på hønefoss, hamar, kongsvinger og i drammen..
Syns det er teit at det skal være sånn forskjell. men men..

Lykke til med alt ole, blir bra detta her...

#245626  av |plumbo

hamar eksisterer ikke lenger det er flytta til elverum så der kan du glømme og få godkjent noe alt blir underslått . eneste som er på hamar nå er skilt innlevering og førerkort .
det er 2 stykker på lillehammer som godkjenner ting han ene ( som jeg var heldig og fikk) er Veldig grei men han andre som kom traskenes inn en gang i blant virka veldig sur og grinete ( gammal gubbe ) ... men sånn er det . en på jobben som hadde kadetten sin inne der og godkjente ombygginga , det tok 3 timer og han som hadde gjort det hade gjort det otrdentlig og alt var strøkent , men alike vel var det ting han pirka på ... ( men den ble godkjent )

#245756  av Rollaole

Carina_E skrev:Lykke til med alt ole, blir bra detta her...
Takker! :)

Men håper det ordner seg nå.. Må prøve og få bestillt time snart..
Men dem har jo bare timer før langt ut i august.. Og bilen på bli godkjent innen den måneden her, får man utsatt godkjenning?

#245797  av Rollaole

Fikk gjort litt idag, Lakkerte bakplata der skiltet sitter i rødt..
Ble faktisk bra, ved tanken at jeg lakkerte ute i låven og at jeg ikke brukte klarlakk! :)

Bilder:
Vedlegg
DSC00073.JPG
DSC00073.JPG (309.65 kiB) Vist 1097 ganger
DSC00072.JPG
DSC00072.JPG (360.35 kiB) Vist 1093 ganger

#245930  av Kewm

Grom Rolla! 8) Stå på videre :)

#245940  av |plumbo

Hei ole hvis du får fårespørsel om krasj test på fangern din igjen kan du be dem ringe meg så skal jeg få forklart bort det ;) ( er jo trosalt jeg som har bygd den ..)

#247644  av Rollaole

Nå har jeg endelig fått nyt time hos trafikkstasjon, søndag den 18, imorra..

Hønefoss denne gangen, men nå har jeg fått tak i kopi av vognkort til samme bil m/godkjennt 17", også har jeg fått TÙV papirer på 17" hjula..

Nå skal jeg gå ut og heve bilen til en mer respektabel høyde..
Så det ikke er fullt så brutalt..

Ønsk meg lykke! :)

#247657  av |plumbo

værsegod og lykke til ;)

#247930  av Rollaole

Endelig hjemme etter en slitsom dag hos biltilsynet, som gikk forrsesten utrolig bedre enn sist! :)

Bilen gikk igjennom, bortsett fra at jeg har fått frist til 1 juli å få tatt 4hjulskontroll å levert mangellappen jeg fikk tilbake til han kontrolløren på hønefoss, så han får skrivd under..

Så nesten i mål nå..
Trevelig fyr som var gost behjelpelig..

Godt humør igjen nå! :D

#247949  av |plumbo

Grattis!:D

#249143  av Rollaole

Har stoppa opp litt der gitt, skal få prøvd og begynne igjenn.. :)

Grunnen er vel at jeg priorterer og godkjenne tralla..

Fikk tatt firehjulskontroll idag og reise IGJEN opp til hønefoss på torsdag og bli ferdig med godkjenninga! :)

#251678  av Rollaole

GODKJENT! 8) :twisted:
Vedlegg
DSC00129.JPG
DSC00129.JPG (184.61 kiB) Vist 1085 ganger

#251679  av |plumbo

grattis!!!!!!!:D

#251681  av celicat23

Rollaole skrev:GODKJENT! 8) :twisted:
Gratulerer! Får ta meg en tur til hønefoss jeg og :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9