TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gikk friskt denne bilen....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#245478  av MacGyver

ikke så ille det der nei ;=

#245488  av Mani@c

Det der er jo på vei til Åsane... Noen som er ute å leker seg? :lol:

Edit: Sensur. :roll:
Sist redigert av Mani@c den 06 jun 2007 10:03, redigert 2 ganger totalt.

#245503  av Stiansen

Gikk godt den der ja :)
Sist redigert av Stiansen den 06 jun 2007 15:10, redigert 1 gang totalt.

#245607  av TOYPARTS

Mani@c skrev:Det der er jo på vei til Åsane :lol:
hmm
Sist redigert av TOYPARTS den 06 jun 2007 13:47, redigert 2 ganger totalt.

#245675  av Mani@c

Hmm... er det noen her inne som har celica supra med go' motoren? Isåfall bør de jo gjøre seg tilkjenne slik at ikke vi andre går på en smell når vi prøver å dra fra... ;)
Sist redigert av Mani@c den 06 jun 2007 14:16, redigert 2 ganger totalt.

#245686  av CelicaTurbo

jeg tror ikke noen vil la seg identifisere med filming av denne typen kjøring på norske veier, så prøv å ikke spekulere så alt for mye i hvem det kan være heller, dere kan få feil person i politiets søkelys og det er ikke spesiellt morro ;)

#245687  av Mani@c

CelicaTurbo skrev:jeg tror ikke noen vil la seg identifisere med filming av denne typen kjøring på norske veier, så prøv å ikke spekulere så alt for mye i hvem det kan være heller, dere kan få feil person i politiets søkelys og det er ikke spesiellt morro ;)
Hehe... Dette er jeg fullt klar over, men denne filmen viser en bil som kjører ut på motorveien og akselererer i akselerasjonsfeltet... Ikke noe ulovlig med god aks. ;)

#245690  av Mani@c

Sånn, i tilfelle noen her inne skulle føle seg truffet av mitt utsagn har jeg nå editert innlegget mitt. Oppfordrer også de som har sitert meg om å gjøre det.

#245721  av CelicaTurbo

Mani@c skrev:
CelicaTurbo skrev:jeg tror ikke noen vil la seg identifisere med filming av denne typen kjøring på norske veier, så prøv å ikke spekulere så alt for mye i hvem det kan være heller, dere kan få feil person i politiets søkelys og det er ikke spesiellt morro ;)
Hehe... Dette er jeg fullt klar over, men denne filmen viser en bil som kjører ut på motorveien og akselererer i akselerasjonsfeltet... Ikke noe ulovlig med god aks. ;)
Jeg tror ikke politiet er enig med deg der, og det ville ikke vært første gang de har beslaglagt førerkort på grunnlag av video funnet på youtube :roll:

edit: ah, den oppgitte roterende-øyne-smileyen var da ment på politiet og ikke Maniac ;)
Sist redigert av CelicaTurbo den 06 jun 2007 18:00, redigert 1 gang totalt.

#245723  av kennethx

Ingen aning om hvem som kjører, eller hva bil det er jeg, fant videoen på nett ett eller anna sted, husker ikke hvor...og la den ut på youtube :)

#245728  av sindrejl

kennethx skrev:Ingen aning om hvem som kjører, eller hva bil det er jeg, fant videoen på nett ett eller anna sted, husker ikke hvor...og la den ut på youtube :)
var en veldig rå bil iallefall :lol: :lol: