Mani@c skrev:Det der er jo på vei til Åsanehmm
CelicaTurbo skrev:jeg tror ikke noen vil la seg identifisere med filming av denne typen kjøring på norske veier, så prøv å ikke spekulere så alt for mye i hvem det kan være heller, dere kan få feil person i politiets søkelys og det er ikke spesiellt morroHehe... Dette er jeg fullt klar over, men denne filmen viser en bil som kjører ut på motorveien og akselererer i akselerasjonsfeltet... Ikke noe ulovlig med god aks.
Mani@c skrev:Jeg tror ikke politiet er enig med deg der, og det ville ikke vært første gang de har beslaglagt førerkort på grunnlag av video funnet på youtubeCelicaTurbo skrev:jeg tror ikke noen vil la seg identifisere med filming av denne typen kjøring på norske veier, så prøv å ikke spekulere så alt for mye i hvem det kan være heller, dere kan få feil person i politiets søkelys og det er ikke spesiellt morroHehe... Dette er jeg fullt klar over, men denne filmen viser en bil som kjører ut på motorveien og akselererer i akselerasjonsfeltet... Ikke noe ulovlig med god aks.
kennethx skrev:Ingen aning om hvem som kjører, eller hva bil det er jeg, fant videoen på nett ett eller anna sted, husker ikke hvor...og la den ut på youtubevar en veldig rå bil iallefall