sindrejl skrev:da har jeg kommet meg halvveis hjem og vil på vegne av de som kjørte på bane med normale biler, kalle opplegget en fiasko! Blir bare mer og mer gatebil ut av dette hvor de som ikke har driftebil eller ekstrembil får kjøre noe spesielt. Er frikjøringa som er morsom å se på!
Snakker såklart om lørdagen hvor det bare var drift, extrem, driftshow, extrem, mc show, drift drift, 1,5timers frikjøring hvor vi stod en time i kø for å slippe ut da alle ville ut og så hjem til hotellet. Siden mange også drar tidlig på søndagen (2-3 tia) så ble det ikke kjøring den dagen heller på dem.. altså da KUN fredag. Blir det slik neste år dropper jeg Sommertreffet, er ikke verdt å dra så langt som jeg har gjort for å se på noen prøve å ligge sidelengs.
Dette fatter ikke jeg at du kan mene, rett å slett...det var satt av 5 timer til frikjøring bare på lørdag, og det ble nesten en time ekstra, siden driftbattle-gutta ikke kom! Hvis FEM TIMER ikke er nok kjøring på en dag for den gjennomsnittlige sjåfør, skjønner jeg ikkeno...
JA, lørdagen er den dagen det skjer andre ting en ren kjøring, men uten dette hadde vi ikke hatt halvparten av publikumsmengden der oppe, og dermed måtte ta mere betalt for kjøringen for å få økonomien til å gå opp.
Selvsagt hvis man skal drikke fredag og lørdag kveld, og dermed går glipp av kjøringen både om kvelden og neste morgen, blir det kanskje for lite frikjøring å slenge seg med på, men det må man prioritere selv hva som er viktigst. Jeg var på banen hver morgen når det startet med frikjøring, og det var ingen kø, lite biler på banen og store muligheter for å kjøre opp det man skulle ha av dekk og bremser.
Det at det ble en enorm kø utpå lørdagen, skyldtes to ting som skjedde samtidig, vi fikk en uhell ute på banen, så den ble stengt i en periode, samtidig som en del biler tok kvelden og skulle ned til byen. Vi tok tak i situasjonen, og parkerte tre rader med biler i pit-lane for å slippe frem de som skulle ut av området, og dette tok ikke mer enn 40 minutter fra banen ble stengt.
Vi tar gjerne i mot tilbakemeldinger på godt og vondt, men jeg må få komme med et motsvar når jeg mener det ikke stemmer med virkeligheten...
Håper alle andre hadde en flott helg, det hadde værtfall jeg

Tore
85' Corolla GTS(Ae86) - Nytt prosjekt

92' Sunny Diesel Power...bruksbil på vei til å selges

96' Volvo V40 Stv 2.0 (Konebilen)
93' Supra TT MT6 JDM Solgt
Sommertreff Crew
http://www.sommertreff.no