TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• peterK's Celica T20

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#236177  av Stiansen

Sett deg et par ganger.. Pleier å kjøre forbi skolen når jeg venter på bussen :P Lekker farge :D

#236210  av peterK

Stiansen skrev:Sett deg et par ganger.. Pleier å kjøre forbi skolen når jeg venter på bussen :P Lekker farge :D
Å? Skole går du på da :P

Joa, fargen blir bare bedre og bedre jo mer som blir gjort. Gleder meg til det kommer farge på akvariumet...

#236445  av Stiansen

peterK skrev:
Stiansen skrev:Sett deg et par ganger.. Pleier å kjøre forbi skolen når jeg venter på bussen :P Lekker farge :D
Å? Skole går du på da :P

Joa, fargen blir bare bedre og bedre jo mer som blir gjort. Gleder meg til det kommer farge på akvariumet...
Yes, du dro forbi :P Går på Tiller :wink:

#236538  av peterK

Hehe. okei. Da er det når jeg er på vei til jobb :lol:

#236748  av Stiansen

peterK skrev:Hehe. okei. Da er det når jeg er på vei til jobb :lol:
:wink:

#247736  av peterK

Har fått farge på calyptere og innom navene, var en lekker avføringsbrun farge der etter vinteren. Ble bedre! Pluss at jeg har ordnet meg blåfarge i speedometeret. Holder på å lage blå klokke og climaenhet også! Har også byttet ut pærene i lampene framme, til xenonmatch fra slayer her på forumet. Anbefales å ta en facelift, personlig er jeg dritfornøyd !

Tok noen bilder her en vakker junikveld!
Vedlegg
DSCN0129.JPG
DSCN0129.JPG (286.14 kiB) Vist 3755 ganger
DSCN0126.JPG
DSCN0126.JPG (289.57 kiB) Vist 3751 ganger
DSCN0123.JPG
DSCN0123.JPG (165.72 kiB) Vist 3766 ganger
DSCN0120.JPG
DSCN0120.JPG (200.08 kiB) Vist 3754 ganger
DSCN0116.JPG
DSCN0116.JPG (245.06 kiB) Vist 3751 ganger

#247783  av GhostRider88

nydelige felger :shock: Passet bilen utrolig bra! Samme gjorde de røde calipprene... fikk lyst til å gjøre det selv også ;)

#247787  av peterK

GhostRider88 skrev:nydelige felger :shock: Passet bilen utrolig bra! Samme gjorde de røde calipprene... fikk lyst til å gjøre det selv også ;)
Man takker for komplementet 8)

Du burde så absolutt gjøre det, hvis det vises godt fra utsiden at calyptere og nav er slitte. Vanvittig billig og enkel, men tidkrevende :P jobb, som gjør at det ser sinnsykt mye bedre ut!

#250513  av peterK

Kan vel bite i det sure eplet, og si at jeg er en skikkelig råner. Evt. at jeg er litt for opptatt av detaljer... :lol: Ordna meg blå klokke i midtkonsollen idag også, så den matcher med resten. Neste på agendaen er clima-enheten... og oppgradering av diodene i instrument-clusteret.
Vedlegg
Foto-0080.jpg
Foto-0080.jpg (66.32 kiB) Vist 3742 ganger
Foto-0081.jpg
Foto-0081.jpg (67.61 kiB) Vist 3754 ganger

#250520  av Zepticon

Hvordan fiksa du klokka O_O

#250523  av peterK

Zepticon skrev:Hvordan fiksa du klokka O_O
Plukket den ut, fjernet det eksisterende glasset på innsiden der, og erstattet det med blått lysfilter. Jobbet med en fra Olavskvartalets lys-team under en periode på vgs, som fikk tak i 'skikkelig' filter som tåler varme. 8)

#250525  av Zepticon

peterK skrev:
Plukket den ut, fjernet det eksisterende glasset på innsiden der, og erstattet det med blått lysfilter. Jobbet med en fra Olavskvartalets lys-team under en periode på vgs, som fikk tak i 'skikkelig' filter som tåler varme. 8)
Vrien å få tak i de filtrene da? Var vell når dere dreiv med musical det om jeg ikke tar mye feil?

#250526  av peterK

Zepticon skrev:
peterK skrev:
Vrien å få tak i de filtrene da? Var vell når dere dreiv med musical det om jeg ikke tar mye feil?
Stemmer bra det Sherlock, under musikalperioden ja :) Hvordan visste du det? :P

Nesh, vriene var de nok ikke å få tak i. Jeg fikk MYE mer enn jeg trengte da, så har nok til flere òg, hvis noen skal ha...

#250527  av Zepticon

peterK skrev:
Zepticon skrev:
peterK skrev: Plukket den ut, fjernet det eksisterende glasset på innsiden der, og erstattet det med blått lysfilter. Jobbet med en fra Olavskvartalets lys-team under en periode på vgs, som fikk tak i 'skikkelig' filter som tåler varme. 8)

Nesh, vriene var de nok ikke å få tak i. Jeg fikk MYE mer enn jeg trengte da, så har nok til flere òg, hvis noen skal ha...
Dama mi gikk på Strinda:) dere hadde vell ballspill sammen om æ ikke tar mye feil =)

#250529  av peterK

Zepticon skrev:
peterK skrev:
Zepticon skrev: Vrien å få tak i de filtrene da? Var vell når dere dreiv med musical det om jeg ikke tar mye feil?

Dama mi gikk på Strinda:) dere hadde vell ballspill sammen om æ ikke tar mye feil =)
Ahaa, 8) Stine eller?