Stiansen skrev:Sett deg et par ganger.. Pleier å kjøre forbi skolen når jeg venter på bussenÅ? Skole går du på daLekker farge

Joa, fargen blir bare bedre og bedre jo mer som blir gjort. Gleder meg til det kommer farge på akvariumet...
Stiansen skrev:Sett deg et par ganger.. Pleier å kjøre forbi skolen når jeg venter på bussenÅ? Skole går du på daLekker farge
peterK skrev:Yes, du dro forbiStiansen skrev:Sett deg et par ganger.. Pleier å kjøre forbi skolen når jeg venter på bussenÅ? Skole går du på daLekker farge
![]()
Joa, fargen blir bare bedre og bedre jo mer som blir gjort. Gleder meg til det kommer farge på akvariumet...
GhostRider88 skrev:nydelige felgerMan takker for komplementetPasset bilen utrolig bra! Samme gjorde de røde calipprene... fikk lyst til å gjøre det selv også
Zepticon skrev:Hvordan fiksa du klokka O_OPlukket den ut, fjernet det eksisterende glasset på innsiden der, og erstattet det med blått lysfilter. Jobbet med en fra Olavskvartalets lys-team under en periode på vgs, som fikk tak i 'skikkelig' filter som tåler varme.
peterK skrev:Vrien å få tak i de filtrene da? Var vell når dere dreiv med musical det om jeg ikke tar mye feil?Zepticon skrev:Hvordan fiksa du klokka O_OPlukket den ut, fjernet det eksisterende glasset på innsiden der, og erstattet det med blått lysfilter. Jobbet med en fra Olavskvartalets lys-team under en periode på vgs, som fikk tak i 'skikkelig' filter som tåler varme.
Zepticon skrev:Stemmer bra det Sherlock, under musikalperioden japeterK skrev:Vrien å få tak i de filtrene da? Var vell når dere dreiv med musical det om jeg ikke tar mye feil?Zepticon skrev:Hvordan fiksa du klokka O_OPlukket den ut, fjernet det eksisterende glasset på innsiden der, og erstattet det med blått lysfilter. Jobbet med en fra Olavskvartalets lys-team under en periode på vgs, som fikk tak i 'skikkelig' filter som tåler varme.
peterK skrev:Dama mi gikk på Strinda:) dere hadde vell ballspill sammen om æ ikke tar mye feil =)Zepticon skrev:Stemmer bra det Sherlock, under musikalperioden japeterK skrev: Plukket den ut, fjernet det eksisterende glasset på innsiden der, og erstattet det med blått lysfilter. Jobbet med en fra Olavskvartalets lys-team under en periode på vgs, som fikk tak i 'skikkelig' filter som tåler varme.Vrien å få tak i de filtrene da? Var vell når dere dreiv med musical det om jeg ikke tar mye feil?Hvordan visste du det?
Nesh, vriene var de nok ikke å få tak i. Jeg fikk MYE mer enn jeg trengte da, så har nok til flere òg, hvis noen skal ha...
Zepticon skrev:Ahaa,peterK skrev:Dama mi gikk på Strinda:) dere hadde vell ballspill sammen om æ ikke tar mye feil =)Zepticon skrev: Vrien å få tak i de filtrene da? Var vell når dere dreiv med musical det om jeg ikke tar mye feil?Stemmer bra det Sherlock, under musikalperioden jaHvordan visste du det?
Nesh, vriene var de nok ikke å få tak i. Jeg fikk MYE mer enn jeg trengte da, så har nok til flere òg, hvis noen skal ha...