TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Carina E 95`

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#246916  av commen

Da vil jeg kjøpe de...
Jeg har bestilt Klare frontlykter med svart i seg samt blinklys med park, kromma sideblinkere og crystal clear baklykter. :wink:

#247036  av Carina_E

Blir bra det da... 8) var de jeg hadde tenkt til først også men tok jeg har nå... angrer ikke men de du har bestilt er kule de også... 8)

#247591  av commen

Alle lyktene er tøffe som er på den siden, men det er liksom fargen på bilen det kommer ann på ;)

#248155  av commen

Carina_E: Jeg fikk post av deg på inboxen min....men når jeg prøver å svare, så kommer det bare i outboxen, og der står det bare...:P

#248171  av Carina_E

commen skrev:Alle lyktene er tøffe som er på den siden, men det er liksom fargen på bilen det kommer ann på ;)

Det skal jeg si meg enig i ja...
Alt kommer mer ell mindre ann på fargen på bilen..

#248172  av Carina_E

commen skrev:Carina_E: Jeg fikk post av deg på inboxen min....men når jeg prøver å svare, så kommer det bare i outboxen, og der står det bare...:P
Har fått svar og sendt deg svar igjen.. så det funker bra det, tar bare litt tid før det blir sendt..

#249590  av commen

WOHO! fikk ringene i går :D
Monterte de....men nå må et nytt "glass" til... *ler* :lol:

#249622  av Carina_E

det er bra du har fått de, men hvordan klarte du og ta glasset...??????? :?: :?: :?:

#249623  av commen

mista selvfølgelig hele driten i gulvet.... :P

#249628  av Carina_E

hmmm ikke bra... :roll:

#249728  av commen

Nei, det er jo forsåvidt ikke det....men ganske lett å montere ringene da :D bare å presse ringene i det største hullet ;)

#249729  av commen

tja...pytt pytt ble jo litt merker da...
Vedlegg
sprekk
sprekk
DSC01192.JPG (546.83 kiB) Vist 177 ganger

#249730  av commen

jepp...resultat
Vedlegg
DSC01193.JPG
DSC01193.JPG (779.73 kiB) Vist 164 ganger

#249811  av Thomas S

Blir litt DTM :lol: Men så bra ut :wink:

#251095  av Ã¸xseth

celicat23 skrev:Motor er ikke noe som intresserer alle, eller noe alle har råd til. Og så lenge du er fornøyd med bilen din så er det det viktigste. Lurte mest av generell nyskjerrighet, da motor intresserer meg personlig midt i ræ.... :-)

Host opp noen interiør bilder når du syns det blir noe å ta bilder av da! ;-)

Ps! 8,5x18 et20 med 215/40 dekk - da må du valse hjulbuene + du får ikke en finger mellom dekket/felgen og skåla på demperen som fjæra står på. Så vil påstå det er max av bredde du kan klemme på (hvis du ikke skal kjøre skikkelig tysker stuk med halve felgen utenfor skjermen)
jeg har 17*7,5 215 45 17 og jeg trenger ikke å valse hjulbuene. jeg tror ikke jeg hadde fått plass til 18 pga fjær skåla. kjører på svarte zito med bred polert kant :twisted:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 21