commen skrev:Alle lyktene er tøffe som er på den siden, men det er liksom fargen på bilen det kommer ann på
commen skrev:Carina_E: Jeg fikk post av deg på inboxen min....men når jeg prøver å svare, så kommer det bare i outboxen, og der står det bare...Har fått svar og sendt deg svar igjen.. så det funker bra det, tar bare litt tid før det blir sendt..
celicat23 skrev:Motor er ikke noe som intresserer alle, eller noe alle har råd til. Og så lenge du er fornøyd med bilen din så er det det viktigste. Lurte mest av generell nyskjerrighet, da motor intresserer meg personlig midt i ræ....jeg har 17*7,5 215 45 17 og jeg trenger ikke å valse hjulbuene. jeg tror ikke jeg hadde fått plass til 18 pga fjær skåla. kjører på svarte zito med bred polert kant
Host opp noen interiør bilder når du syns det blir noe å ta bilder av da!
Ps! 8,5x18 et20 med 215/40 dekk - da må du valse hjulbuene + du får ikke en finger mellom dekket/felgen og skåla på demperen som fjæra står på. Så vil påstå det er max av bredde du kan klemme på (hvis du ikke skal kjøre skikkelig tysker stuk med halve felgen utenfor skjermen)