Hvordan er dette settet egentlig.Er jo en rimelig hyggelig pris kontra AEM osv..
I aint afraid of no boost
CelicaTurbo skrev: Generellt: MS støtter ikke Denso-fordeleren som brukes i våre biler, vi har to tenningshjul som forteller ecu om rotasjonen/posisjon på veiv, mens MS støtter bare ett hjul. Løsningen er å modifisere fordeleren ved å file bort to av 12 tenner på det ene hjulet, eller å montere et Ford EDIS tenningshjul med en hallsensor på reimhjulet. Annet enn det kjenner ikke jeg til at det er noen spesielle hensyn å ta for våre motorer og MS kan utbygges i ganske stor grad, med f.eks antilag, eller autotune på grunnlag av signal fra bankesensor og bredbåndslambda. Du bør være litt stødig på lodding og elektronikk om du skal sette det sammen selv da, jeg lurer på om ikke styringen av dysene må modifiseres litt for å virke mer stabilt med våre dyser. Ellers, god jording av motor og enhet er vistnok ekstremt viktig om man skal unngå at den resetter seg selv ved høyt pådrag.Takk for innsiktsfull post. Denne kommer til nytte for meg i prosjektet mitt.