Hei alle sammen, først og fremst takk for innholdsrike sider hvor jeg har funnet svar på mange av mine spørsmål.
Så til poenget; Etter at jeg så filmsnutten fra Topgear om Celica vs Cosworth bet jeg meg merke i at Jeremy fortalte at det var liten plass i Celica'n. Han så litt ubekvem ut også... Mitt spørsmål, har han rett i at om man er over "six foot, two" (ca 183 cm) høy, er det bare å glemme Celica'n?
Ekstrapørsmål:
Jeg har lett rundt mye på forumet her og forstår det slik at veldig mange har importert sine biler. De bilene jeg finner til salgs i Norge, er ofte tidligere importerte biler.
Det jeg kunne tenkt meg var om noen som HAR importert en bil kunne sette opp et regnestykke hvor ALLE utgifter er med, altså fra kjøp i utlandet, moms, eng. avgift, frakt papirer, nødvendig besøk hos biltilsynet til det siste papiret man signerer, til du sitter i en godkjent og ferdig kjørbar (i Norge) bil og gliser.
Mulig det er lærertendensene som kommer frem her, men kanskje også flere kunne hatt bruk for et slikt helt konkret eksempel.
På forhånd takk!
Så til poenget; Etter at jeg så filmsnutten fra Topgear om Celica vs Cosworth bet jeg meg merke i at Jeremy fortalte at det var liten plass i Celica'n. Han så litt ubekvem ut også... Mitt spørsmål, har han rett i at om man er over "six foot, two" (ca 183 cm) høy, er det bare å glemme Celica'n?
Ekstrapørsmål:
Jeg har lett rundt mye på forumet her og forstår det slik at veldig mange har importert sine biler. De bilene jeg finner til salgs i Norge, er ofte tidligere importerte biler.
Det jeg kunne tenkt meg var om noen som HAR importert en bil kunne sette opp et regnestykke hvor ALLE utgifter er med, altså fra kjøp i utlandet, moms, eng. avgift, frakt papirer, nødvendig besøk hos biltilsynet til det siste papiret man signerer, til du sitter i en godkjent og ferdig kjørbar (i Norge) bil og gliser.
Mulig det er lærertendensene som kommer frem her, men kanskje også flere kunne hatt bruk for et slikt helt konkret eksempel.
På forhånd takk!