Slenger inn noen bilder av min "nye" vogn.
En -69 Toyota Crown
Jeg vokste nærmest talt opp i en slik en, og har nå hatt alle modeller av Crown bortsett fra den rare fra 72-76, den hadde ett snodig utseende
Min far hadde en slik grå en frem til jeg ble fjortis, og har lenge ønsket meg en slik bil....
Fant en i Sykkulven som bortimot har akkurat det "stuket" jeg hadde forestilt meg
Den er til opplyning kremhvit ovenfor kromlista og snøhvit nedenfor
Bilen er dog litt mishandlet med "budalslem" som de ikke har fått tett og derfor klaska på sikaflex og det soltaket skjemmer bilen...Det blir fixet i vinter er planen, enten sveise igjen eller noe ainna.
Senket tøft, med litt fremoverstuk alla 70 tallslook
og 18" felger med polert kant 
En -69 Toyota Crown

Jeg vokste nærmest talt opp i en slik en, og har nå hatt alle modeller av Crown bortsett fra den rare fra 72-76, den hadde ett snodig utseende

Min far hadde en slik grå en frem til jeg ble fjortis, og har lenge ønsket meg en slik bil....

Fant en i Sykkulven som bortimot har akkurat det "stuket" jeg hadde forestilt meg

Den er til opplyning kremhvit ovenfor kromlista og snøhvit nedenfor

Bilen er dog litt mishandlet med "budalslem" som de ikke har fått tett og derfor klaska på sikaflex og det soltaket skjemmer bilen...Det blir fixet i vinter er planen, enten sveise igjen eller noe ainna.
Senket tøft, med litt fremoverstuk alla 70 tallslook

Vedlegg
-99 Lexus GS300 x
-98 Porsche Boxster S Ruf x
-04 RX8 x
-69 Crown RS
-82 The SafranSupra
-83 Metallic Hvit Supra
-96 NSX-Targa,Wings West x
-01 GS430,min første V8 x
-09 Abarth 500 Essesse
-98 Porsche Boxster S Ruf x