når du har bilen på rulla så kan du regne ut HK på hjulene og i motoren.
Hk som bilprodusenten oppgir er hk i motoren.. dermed hvis jeg har 143hk orginalt så kan jeg øke med 15% dvs 164hk i motoren.
Hk i motoren regnes ut ifra hvor kraftig en rulle blir bremset opp av motoren.
Det er det jeg har lyst å gjøre. Bremse bilen med 160-164hk i motoren og få skrevet Turbo i vognkortet...
Hk som bilprodusenten oppgir er hk i motoren.. dermed hvis jeg har 143hk orginalt så kan jeg øke med 15% dvs 164hk i motoren.
Hk i motoren regnes ut ifra hvor kraftig en rulle blir bremset opp av motoren.
Det er det jeg har lyst å gjøre. Bremse bilen med 160-164hk i motoren og få skrevet Turbo i vognkortet...

----------------------------------------
x- 2009 Honda Civic i-CTDI -> *Diesel glaskap, kun for entusiaster*
x- 2006 Toyota Yaris D4D -> *Fornuftighet på 4 hjul*
x- 2000 Toyota Celica GT T23 -> *Galskap på 4 hjul, kun for entusiaster*
x- 2009 Honda Civic i-CTDI -> *Diesel glaskap, kun for entusiaster*
x- 2006 Toyota Yaris D4D -> *Fornuftighet på 4 hjul*
x- 2000 Toyota Celica GT T23 -> *Galskap på 4 hjul, kun for entusiaster*