TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grønn MR2 mk2 i Kristiansand

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#250394  av sindrejl

hehe den har jeg ikke sett :P du som poffer rundt i gt-four? må få sett den bilen live en dag :)

#250403  av Martin J

Det er som regel to "hull i eksosen-ryper" som råner rundt i den.

Man bir jo nyskjerring av sånt..

Det er jeg som kjører GT-4'en ja 8)

Supraen ble for sprek for deg? :roll:

#250568  av aneriks

det er vel wacky sin.. den grønne vet ikke om han har hull i potta da men

#250620  av sindrejl

Martin J skrev:Det er som regel to "hull i eksosen-ryper" som råner rundt i den.

jepp, kjørte fra for mange så måtte ha mer utfordring.. nei for dyr, angrer som en gris på at jeg solgte gt-fouren sånn sett :) Mæn mæn blir vel en gtfour eller supra igjen en eller annen gang.. eller mr2 turbo 3.gen :)

#252994  av Steef

sindrejl skrev:
Martin J skrev:Det er som regel to "hull i eksosen-ryper" som råner rundt i den.

jepp, kjørte fra for mange så måtte ha mer utfordring.. nei for dyr, angrer som en gris på at jeg solgte gt-fouren sånn sett :) Mæn mæn blir vel en gtfour eller supra igjen en eller annen gang.. eller mr2 turbo 3.gen :)
Hvorfor ble Supra'n for dyr a, Sindre?

#253028  av sindrejl

Steef skrev:
sindrejl skrev:

Hvorfor ble Supra'n for dyr a, Sindre?
5500 i låneavdrag samt 2200 i forsikring hver måned, pluss kostnader til deler (bremser o.l) så skjønner du vel tegninga..?