Hvem er det som fiser rundt i en grønn MR2
med et digert hull i eksosanlegget?
med et digert hull i eksosanlegget?

Martin J skrev:Det er som regel to "hull i eksosen-ryper" som råner rundt i den.jepp, kjørte fra for mange så måtte ha mer utfordring.. nei for dyr, angrer som en gris på at jeg solgte gt-fouren sånn sett
Man bir jo nyskjerring av sånt..
Det er jeg som kjører GT-4'en ja![]()
Supraen ble for sprek for deg?
sindrejl skrev:Hvorfor ble Supra'n for dyr a, Sindre?Martin J skrev:Det er som regel to "hull i eksosen-ryper" som råner rundt i den.jepp, kjørte fra for mange så måtte ha mer utfordring.. nei for dyr, angrer som en gris på at jeg solgte gt-fouren sånn sett
Supraen ble for sprek for deg?Mæn mæn blir vel en gtfour eller supra igjen en eller annen gang.. eller mr2 turbo 3.gen
Steef skrev:5500 i låneavdrag samt 2200 i forsikring hver måned, pluss kostnader til deler (bremser o.l) så skjønner du vel tegninga..?sindrejl skrev:Hvorfor ble Supra'n for dyr a, Sindre?Martin J skrev:Det er som regel to "hull i eksosen-ryper" som råner rundt i den.jepp, kjørte fra for mange så måtte ha mer utfordring.. nei for dyr, angrer som en gris på at jeg solgte gt-fouren sånn sett
Supraen ble for sprek for deg?Mæn mæn blir vel en gtfour eller supra igjen en eller annen gang.. eller mr2 turbo 3.gen