celica_st185 skrev:blir det 8000 på meg å daDesverre, da tror jeg heller at supraen blir beholdtHar utroli lyst på en supra, men det blir nok ikke før til neste år, for må selge den jeg har først i tilfelle.... bytte likt?
WRC skrev:det er ikke kasko eller så jugerncelica_st185 skrev:Hørte igår om en som skjekket forsikring på min, 24år, 50%bonus, ca 8000kr i året. ikke gale det heller. så ikke la forikringen skremme dere![]()
Det var jo svinbillig
WRC skrev:Bilen går bra ja ,uten tvil, men som med alt annet, så blir man vant til det, og vil ha mer. Så om bilen blir beholdt, så må man jo bare gjøre noe morsomt, og mer effekt er morsomt.Synes du sa du hadde satt på vassere kammer her i en tråd?
Bilen har orginale jspec kammer nå, og setter jeg inn 264 kammer så vil effekten øke ganske mye 650-700hk. så det er neste på lista, må bare få mappet opp igjen ecuen da.
sindrejl skrev:Dette var med full kasko.WRC skrev:det er ikke kasko eller så jugerncelica_st185 skrev:Hørte igår om en som skjekket forsikring på min, 24år, 50%bonus, ca 8000kr i året. ikke gale det heller. så ikke la forikringen skremme dere![]()
Det var jo svinbillig
tommis skrev:satt på det ja, men tok de ut igjen. Lang historie, men jeg skulle ha Bjørstad bil til å mappe bilen på nytt, etter at nye kammer var inne. De skulle ha mulighet til å mappe HKS datasprut, tidligere i vår. De har enda ikke fått dette iorden, tror de venter på kurs i dette. Derfor ble kammene plukket ut igjen.WRC skrev:Bilen går bra ja ,uten tvil, men som med alt annet, så blir man vant til det, og vil ha mer. Så om bilen blir beholdt, så må man jo bare gjøre noe morsomt, og mer effekt er morsomt.Synes du sa du hadde satt på vassere kammer her i en tråd?
Bilen har orginale jspec kammer nå, og setter jeg inn 264 kammer så vil effekten øke ganske mye 650-700hk. så det er neste på lista, må bare få mappet opp igjen ecuen da.