TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mkiv selges 6speed. med skilt. SOLGT

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.

#254464  av WRC

celica_st185 skrev:Hvor mye koster den å forsikre?
jeg er 31år, helkunde hos gjensidige,75% bonus. betaler 4200kr i året. full kasko. :D

#254527  av WRC

celica_st185 skrev::shock: :shock: Det var jo svinbillig :)
Det er vel ikke så mange supra som går i Norge, derfor blir det lite skader og lite tyveri av disse bilene, derfor er det billig med forsikring( vil jeg tro) Det blir selvklart dyrere om man ikke er totalkunde hos et selskap.

#254897  av WRC

Hørte igår om en som skjekket forsikring på min, 24år, 50%bonus, ca 8000kr i året. ikke gale det heller. så ikke la forikringen skremme dere :wink:

#254940  av WRC

celica_st185 skrev:blir det 8000 på meg å da :) Har utroli lyst på en supra, men det blir nok ikke før til neste år, for må selge den jeg har først i tilfelle.... bytte likt? :lol:
Desverre, da tror jeg heller at supraen blir beholdt :D

Skjønner egentlig ikke at denne bilen har blitt solgt enda.Slik jeg har oppfattet det, så er det mange som importerer seg supraer og forsøker å registrere de, og som har planer om det. Det er vel umulig å få skilt på de, og om man skulle klare det, så vil vel en ganske orginal tt supra koste over 300tkr inkl alle avgifter, også begynner man å koste på :wink:

Her har dere muligheten til å kjøpe en som har hatt skilt i 1.5 år. Mye heftige og dyre deler.
(feks. turbo og manifold koster ca 40 000NKr i Usa +frakt&moms)
orginale deler følger med.

#254950  av sindrejl

WRC skrev:
Hørte igår om en som skjekket forsikring på min, 24år, 50%bonus, ca 8000kr i året. ikke gale det heller. så ikke la forikringen skremme dere :wink:
det er ikke kasko eller så jugern ;)

#255014  av tommis

WRC skrev:Bilen går bra ja ,uten tvil, men som med alt annet, så blir man vant til det, og vil ha mer. Så om bilen blir beholdt, så må man jo bare gjøre noe morsomt, og mer effekt er morsomt.
Bilen har orginale jspec kammer nå, og setter jeg inn 264 kammer så vil effekten øke ganske mye 650-700hk. så det er neste på lista, må bare få mappet opp igjen ecuen da.
Synes du sa du hadde satt på vassere kammer her i en tråd?

#255139  av WRC

sindrejl skrev:
WRC skrev:
det er ikke kasko eller så jugern ;)
Dette var med full kasko.
Jeg har også full kasko og betaler 4200kr i året.
Sist redigert av WRC den 05 aug 2007 14:42, redigert 1 gang totalt.

#255141  av WRC

tommis skrev:
WRC skrev:Bilen går bra ja ,uten tvil, men som med alt annet, så blir man vant til det, og vil ha mer. Så om bilen blir beholdt, så må man jo bare gjøre noe morsomt, og mer effekt er morsomt.
Bilen har orginale jspec kammer nå, og setter jeg inn 264 kammer så vil effekten øke ganske mye 650-700hk. så det er neste på lista, må bare få mappet opp igjen ecuen da.
Synes du sa du hadde satt på vassere kammer her i en tråd?
satt på det ja, men tok de ut igjen. Lang historie, men jeg skulle ha Bjørstad bil til å mappe bilen på nytt, etter at nye kammer var inne. De skulle ha mulighet til å mappe HKS datasprut, tidligere i vår. De har enda ikke fått dette iorden, tror de venter på kurs i dette. Derfor ble kammene plukket ut igjen. :cry:
Men blir ikke bilen solgt, blir det kvassere kammer senere.

#255505  av WRC

Da det har dukket opp en bil til salgs som passer til mine neste planer, vurderer jeg SERIØSE BUD på bilen min, men disse bør da evt komme raskt, da den andre bilen sansynligvis blir solgt ganske raskt. Det vil altså si at supraen kan selges til en litt billigere penge, men kun for en liten begrenset periode. Vær Rask!!

#255515  av KeNsA

oioi...jeg er 23 å hørte på forsikring på supra TT..ble f... meg 8500 i året! det er billig d altså!!!...betaler mer for NA supran min nå vett! hehe...Har lyst på bila di kis!! ...fin å hissig bil det der! 8)

#255567  av tommis

Bare å bla opp det Kennet! Har sett den live og kan bekrefte at den er rå 8)

#255624  av WRC

tommis skrev:Bare å bla opp det Kennet! Har sett den live og kan bekrefte at den er rå 8)
enig :D

#256081  av WRC

Bilen kan selges med orginalt panser og bakvinge for 350 000kr (carbon delene følger da ikke med)