Jeg blir sjokkert om dette ikke er bullshit, om det viser seg å stemme skal jeg faktisk dra til nærmeste Toyotaforhandler og sette meg på venteliste på sekundet. Dette er ikke første gangen det hviskes rundt om på diverse forum om en arvtager til AE86, og det har (såvidt jeg husker) blitt avkreftet flere ganger fra kilder hos Toyota at noe sånt er på gang. Fake bilder på nettet av diverse bilmodeller som "skal komme" er jo heller ikke akkurat noe nytt. Alle de forskjellige bildene av den nye Nissan GTR er et godt eksempel på dette.
En bakhjulstrekker under 1000kg vil vel kanskje være en liten utfordring med dagens krav til sikkerhet, men om Toyota bestemmer seg for å faktisk satse på noe sånt kan de sikkert lykkes. AE86 er drømmebilen for utrolig mange, og det produseres jo flere festlige og/eller raske biler rundt om i verden nå enn det har gjort på en god stund. Ungdom/bilgale har stor kjøpekraft for tiden, så man kan jo håpe at de tenker litt på oss også. De har lagd litt spesielle biler før, bare se på Scion TB eller hva den jævla brødboksen nå heter, de er jo enormt populære i USA. Jeg blir uansett ikke skuffet om det viser seg å ikke stemme.
Edit:
En kjapp tur innom Club4AG.com bekrefter ihvertfall at bildene er fake. NÃ¥ ble jeg virkelig sjokkert
http://forums.club4ag.com/zerothread?id=9321
Double edit:
Jeg kjenner jeg blir litt forbannet når jeg leser sånne nyheter. Det er faen meg verre enn å lure en HIV-syk til å tro at en kur er på vei. Alle ae86-fanboys river vel av seg håret om dette viser seg å være fake. Jaja, jeg har heldigvis ikke hår på hodet....