TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestilling av foliemerker!

• All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.

#18446  av CelicaTurbo

Slik det er nå tror jeg at jeg holder meg til den leverandøren som er valgt. Merkene koster trossalt ikke mye der og da er det lite interessant for min del om det blir noen få kroner billigere. Husk at prisen som jeg ber om fra folk også inkluderer porto på 5,50 og konvolutt :)

Størrelsen på merket ble diskutert her i tråden, jeg foreslo at folk som lurte klippet ut et papir i riktig størrelse og prøvde det ut:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1289

#25490  av sindrejl

noen som har merker på rød bil? hva passer best? Chrome eller sort merke?

#25501  av chris

sindrejl skrev:noen som har merker på rød bil? hva passer best? Chrome eller sort merke?
Hva med sølv? ;)

#25515  av CelicaTurbo

Til rød blir det nok sølvgrå eller chrome, husk at chrome koster en del ekstra..

#25569  av MRQuoc

Espen H , har fått sine Chrome merker på sin sølvgrå CorollaGTi.
jeg tok noen bilder , men de var enten for mørke , for nærme eller for overeksponert, siden jeg hadde korte avstander for kameraet i et verkstedhall :s .. skal se om jeg kan få tatt bilde av den på dagtid ute , slik at merket syns vel bra. .
Merket er meget diskre, den syns _nesten_ ikke i mørket , men tror at den skinner bra ute i dagslys. :thumbsup: <- ?! :D

en indikasjon hvordan det ble
Vedlegg
ugh ugh ., for nær og gjenskinn
ugh ugh ., for nær og gjenskinn
DSC01371.JPG (46.47 kiB) Vist 3234 ganger

#25581  av chris

hadde jeg hatt sølvfarga bil, TROR jeg nok at jeg ville hatt sorte merker :)

#25590  av CelicaTurbo

tror også kanskje at sort hadde gjort seg bedre, på den annen side er nok merket godt synlig når det er sol, og kan bli ganske stilig da :)

#25624  av MRQuoc

skal få sniket meg til et bilde under lysere omstendigheter senere

#32066  av _speedy

Er det fortsatt mulig å få bestilt disse?

#32094  av CelicaTurbo

ja det er det! Bare send inn bestilling som beskrevet på første siden, jeg har sølvgrå (også speilvendt for montering bak glass), blanke sorte, vanlig hvit, samt chrome (koster ekstra: 50,- pr merke).

På de fleste biler vil det passe best med sølvgrå, hvitt fungerer bra i bakruten på MR2. Sorte merker passer bra på lyse eller grå biler, mens Chrome er for dem som ønsker ekstra bling-bling :)

#42294  av Turbotrille

Er det mulig å komme innom deg å få kjøpt disse merkene direkte eller må det gå igjennom giro?
Bor liksom bare noen hundre meter fra deg så du kan få spare deg portoen ihvertfall.
Vet ikke helt vilke farger jeg skal ha enda men det kommer jeg tilbake til når bilen er lakkert.

Har ikke helt satt meg inn i dette her, men er dette en klubb eller bare et forum? :oops: :oops:
Jeg har ihvertfall brukt det som forum. :?

#42308  av CelicaTurbo

Dert fungerer som en gratis klubb uten medlemsskapsavgift og uten sentralt styre.. du kan gjerne komme innom å hente merker om du ønsker det.. send meg en melding eller gi meg et ord på 932 63 696 når du ønsker merkene så kan vi avtale et tidspunkt..

#43433  av Yobbe

kommer det ny bestilling igjen snart? hadde jo seff hvert fint med et merke på min bil også? :-)

#43437  av CelicaTurbo

Jeg har merker liggende klart her jeg, så ønsker du merker er det bare å bestille slik det er beskrevet på første siden av denne diskusjonen:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1333

:)

#44281  av chris

CelicaTurbo: har du igjen flere sølvgrå merker? Karl (med svart mk3 supra) ba meg sjekke opp, han ville ha to stk.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13