CelicaTurbo skrev:Har ikke installert den men har sett at en lignende enhet har blitt diskutert et uttall ganger på mr2oc.com, og konklusjonen er at noen merker ingenting og andre merker en stor forbedring. Samtidig har en del folk målt hvor mye bremsesylinderen flytter på seg når de trykker hardt på bremsen, og hos noen flytter sylinderen seg knapt i det hele tatt, mens andre måler en vandring på opp til 1-2cm.. så da er det klart at det er store individuelle variasjoner mellom bilene, og dermed hvor effektiv den modden er. Hvorfor det er slike variasjoner har ikke jeg satt meg inn i, om det skyldes produksjon eller slitasje. Det greieste for deg må være å få noen til å måle hvor mye din sylinder flytter på seg når du trykker så hardt du bare klarer på pedalen. Så får du en ide om hvor nyttig dette er for deg 
Ojsann, merkelige greier det der, men jeg har erfart at bilene kan være forskjellig når det gjelder andre ting også. Skulle tro det var produksjonen som gjør dette ja. Er jo noe som heter mandagsbil

Kanskje prøve å legge noe modelerings-leire rundt hovedsylinderen kanskje, også se etter å ha bremset (som mannen med hjåen) og se om det er noe avik der etterpå..
Har ikke lengre Mr2 men en Renault Megane.