TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er dette tøft?!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#254754  av BT-GTI

fyren har helt klart falt å slått seg.

for så ha blitt dytta ned en lang og mørk trapp og etter timer med kraftige slag til hode og etter ha slått alt vett var ut, så fant han seg selv på torshov med spoiler seksjonen. "den er sikkert kul pål bilen min!" tenke nautet og kjøpte dritten.

ER DET MULIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#254782  av Steef

Æsj!
Mangler bare kromma M3 kopispeil:P

#254796  av premo

jeg har sett det værre... en slitt hvit granada med laksetrapp, skamsotete ruter, originalfelger og en lignende vinge. så den på voss for noen uker siden

#254805  av Helmer

Går ett par sånne eksempler her i området også. En klass orginal S40 og en orange gammel galant med en sånn forferdelig vinge. Er jo helt utrolig hva folk syns er tøft! Skulle tru de har en intern konkurranse. "Hvem-kan-få-størst-verditap-på-bilen-med-en-tusenlapp-i-den-ene-hånda-og-drillen-i-den-andre-og-hele-Torshov-Bilrekvisita-til-disposisjon-konkuranse"

#254806  av oleb

Syns de bilene som har hjemmesnekret vinge har mye mer sjarm. Spesielt de som er malt med husmaling i "bilens farge".

#254829  av marlboro1310

myyyyyyye rart ute og går på veiene ja...jeg bruker personlig å PRØVE å sette meg inn i deres sjel,og å PRØVE å se hva som kan være "stili" og coolt men faen...jeg klarer det bare ikke,uansett hvor mye jeg ser på den saken der ender jeg opp med å kjøpe en 6pakning Tuborg...

:? :roll:

#254841  av Zepticon

marlboro1310 skrev::D :lol: Garanterer at den bilen ikke er fast inventar på Evenskjer...hart aldri sett den før,men den er garantert ifra nærområdet...

Tøff er den uansett hva dere sier... :P
Traff denne lokale helten for noen dager siden (er hjemme på ferie nå^^)
Den vingen gir tydelig (og som anslått tidlige i posten) et betydelig marktrykk som sørger for en 30/70 vektfordeling i vanlig rånefart.
Burnouts blir dermed en lek selv med slappe mitshu motorer :wink:

#254842  av CorollaG6

.
Sist redigert av CorollaG6 den 20 nov 2013 17:43, redigert 1 gang totalt.

#254844  av marlboro1310

Zepticon: Du er på ferie hjemme hvor? :)

#256867  av Zepticon

marlboro1310 skrev:Zepticon: Du er på ferie hjemme hvor? :)
Rundt Tovik/sandstrand området... Mot Grovfjord/Gratangen fra Harstad...