TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg vil ha skikkelige mr2 og suprafilmer:)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#257627  av Ã¸xseth

her har du noen filmer. de er fra youtube, men de er ikke typiske youtube filmer. disse er ganske bra...

supra

mr2

#257646  av hmsilset

Takk:)Jeg har sett alle da men:) Finne noen på limewire

#257669  av tojo

FÃ¥tt med deg disse Supravideoene? http://videos.suprapics.com/videos/

#257777  av GhostRider88

er det laget spillefilmer/dokumentarer som fokuserer mest på mr2/supra ?

i så tilfelle er det noen som har link?

#257862  av hmsilset

Takk til tojo og tommis!Nå har jeg litt å kose meg med :wink:

#258964  av inzane2012

fant en film på youtube, ser ut som ett det er klipt ut av en japansk spillefilm i b-klassen, er en dude som står med en skyline gt-r33 tror jeg og skryter sånn over bilen sin til kompisene sine, så kommer det en kar i en mr2 mkII og utfordrer han til ett løp om vognkorta, ganske kul filmsnutt egentlig:) skal se om jeg finner den, ellers kan du bare søke på mr2 turbo vs. skyline på youtube

EDIT: her er linken

#258991  av hmsilset

inzane2012 skrev:fant en film på youtube, ser ut som ett det er klipt ut av en japansk spillefilm i b-klassen, er en dude som står med en skyline gt-r33 tror jeg og skryter sånn over bilen sin til kompisene sine, så kommer det en kar i en mr2 mkII og utfordrer han til ett løp om vognkorta, ganske kul filmsnutt egentlig:) skal se om jeg finner den, ellers kan du bare søke på mr2 turbo vs. skyline på youtube

Har jo sett alt på youtube har jeg sagt;) Den filmsnutten der er vannvittig bra da!

#259031  av GhostRider88

hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:fant en film på youtube, ser ut som ett det er klipt ut av en japansk spillefilm i b-klassen, er en dude som står med en skyline gt-r33 tror jeg og skryter sånn over bilen sin til kompisene sine, så kommer det en kar i en mr2 mkII og utfordrer han til ett løp om vognkorta, ganske kul filmsnutt egentlig:) skal se om jeg finner den, ellers kan du bare søke på mr2 turbo vs. skyline på youtube

Har jo sett alt på youtube har jeg sagt;) Den filmsnutten der er vannvittig bra da!
har du sett hele filmen? Filmen heter forresten Shuto Kousoku Max (1996)

#259105  av hmsilset

GhostRider88 skrev:
hmsilset skrev:

jeg har ikke sett filmen nei.Ser lite filmer igrunn..

#259162  av Ã¸xseth

GhostRider88 skrev:
hmsilset skrev:

litt av den