Noen som har eller?Lei av youtube og sånt
Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst
Sjå, gul tekst

inzane2012 skrev:fant en film på youtube, ser ut som ett det er klipt ut av en japansk spillefilm i b-klassen, er en dude som står med en skyline gt-r33 tror jeg og skryter sånn over bilen sin til kompisene sine, så kommer det en kar i en mr2 mkII og utfordrer han til ett løp om vognkorta, ganske kul filmsnutt egentlig:) skal se om jeg finner den, ellers kan du bare søke på mr2 turbo vs. skyline på youtubeHar jo sett alt på youtube har jeg sagt;) Den filmsnutten der er vannvittig bra da!
EDIT: her er linken
hmsilset skrev:har du sett hele filmen? Filmen heter forresten Shuto Kousoku Max (1996)inzane2012 skrev:fant en film på youtube, ser ut som ett det er klipt ut av en japansk spillefilm i b-klassen, er en dude som står med en skyline gt-r33 tror jeg og skryter sånn over bilen sin til kompisene sine, så kommer det en kar i en mr2 mkII og utfordrer han til ett løp om vognkorta, ganske kul filmsnutt egentlig:) skal se om jeg finner den, ellers kan du bare søke på mr2 turbo vs. skyline på youtubeHar jo sett alt på youtube har jeg sagt;) Den filmsnutten der er vannvittig bra da!
GhostRider88 skrev:jeg har ikke sett filmen nei.Ser lite filmer igrunn..hmsilset skrev:har du sett hele filmen? Filmen heter forresten Shuto Kousoku Max (1996)inzane2012 skrev:fant en film på youtube, ser ut som ett det er klipt ut av en japansk spillefilm i b-klassen, er en dude som står med en skyline gt-r33 tror jeg og skryter sånn over bilen sin til kompisene sine, så kommer det en kar i en mr2 mkII og utfordrer han til ett løp om vognkorta, ganske kul filmsnutt egentlig:) skal se om jeg finner den, ellers kan du bare søke på mr2 turbo vs. skyline på youtubeHar jo sett alt på youtube har jeg sagt;) Den filmsnutten der er vannvittig bra da!
GhostRider88 skrev:hmsilset skrev:har du sett hele filmen? Filmen heter forresten Shuto Kousoku Max (1996)inzane2012 skrev:fant en film på youtube, ser ut som ett det er klipt ut av en japansk spillefilm i b-klassen, er en dude som står med en skyline gt-r33 tror jeg og skryter sånn over bilen sin til kompisene sine, så kommer det en kar i en mr2 mkII og utfordrer han til ett løp om vognkorta, ganske kul filmsnutt egentlig:) skal se om jeg finner den, ellers kan du bare søke på mr2 turbo vs. skyline på youtubeHar jo sett alt på youtube har jeg sagt;) Den filmsnutten der er vannvittig bra da!