Var hos legen på fredag å klaget over knæra mine. Var der å klaget forrige gang jeg ble kalt inn til militæret også. Da ble jeg sendt til røntgen, men der fant de ikke no feil.
Han kjente litt på knærene mine å mente at jeg hadde vann i det ene kneet pluss at det var kanskje no feil med no sener eller ett eller annet sånt. Så på lørdag skal jeg inn å ta MR av begge beina. For ca 2 mnd siden tråkket jeg også på en spiker. Har fortsatt sår og en kul under beinet som gjør at det er sinnsykt vondt å gå (spesiellt uten sko) Er tilåmed skikkelig dritt å sitte i kø, for da må jeg inn å ut med kløtsjen hele tiden

Nevnte dette også for legen og sa at jeg kom til å få problemer i militæret med både vonde knær og med vondt under foten. Han skjønte det, å han ba meg bestille time hos en kirurg som skulle vurdere om jeg må opperere ut no spikerrester eller hva det er som har havnet inni foten

Så legen skulle vente til resultatene av MR undersøkelsen kom tilbake, også skulle han skrive en attest til Militæret. Men han mente at jeg måtte dra ned dit å gi denne attesten til militærlegen som også måtte vurdere om det er nok til å slippe.
Noen som vet om dette stemmer?? Må jeg ned til Stavanger bare for å levere et brev??