Mr2Even skrev:stemmer. Er ikke morro det å ha en slik ulyd i fra motoren, selv når du vet at det ikke er noe galt med selve motoren. Kommer nok til å bli litt behageligere å kjøre etter du har byttet ut de slitte festeneGhostRider88 skrev: jeg vinkler det også slik at rustraderer betyr at det er rustmotvirkende middel i lakken, så mener selv at jobben som jeg har gjort er så bra at det ikke vil komme fuktighet der og dermed ikke rustBra du er nøye. Nei satt bare en jekk under, men det virket som motoren henger mest på de motorfedstene på siden. De jeg driver med nå er bare for å ta opp vibrasjonene tror jeg. Blir bra dette tror jegEr veldig nøye på slikt
Bra at du får fikset motorfestene da. Vil nok funke bra det med de urethan greiene ifra biltema. Biltema er redningen![]()
Men har du motoren ute siden du bytter festene?
Har hatt en resosnans-lyd når jeg gir på, og tror disse ødelagte motorfestene er årsaken for ulyden, det var jo nesten ikke feste ignen.. Håper det

Men leste at du har litt problemer med aksen etter 3000omd... vet du noe om årsaken?
TOYOTA MR2 SW20 - BLACKBIRD