TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• vinterprosjekt - j-spec er i gang..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#24131  av Erlend

MÃ¥ ikke la det blir FOR mye PSSSSH da :D

#24154  av MR2turbo

hehe tror ikke det blir for mye pssshhhh ;)

#24159  av bose

Det må være sånn passe pssshh :wink:

#24160  av cameleon

Eneste du mangler nå er sånn purge kit på bilen din inkl et par flasker NOS. Slik at den pssher samtidig som den spruter ut damp ved felgene eller noe slk :) slik som i 2fast på skylinen :D

Ps. Nydelig motor du får. Ser jo fader meg bedre ut enn en lambo motor. Lykke til! :wink:

#24180  av chris

cameleon skrev:Eneste du mangler nå er sånn purge kit på bilen din inkl et par flasker NOS. Slik at den pssher samtidig som den spruter ut damp ved felgene eller noe slk :) slik som i 2fast på skylinen :D
Sånn at man kan blåse opp skjørtet på damene som går forbi :D :D

#24205  av Erlend

Slik at den pssher samtidig som den spruter ut damp ved felgene eller noe slk
Er ikke damp, er lystgassen som oksiderer til dampform ;) Sorry for at jeg er petimeter, men måtte bare briefe litt ikveld ;)

#24212  av PwRmAd

Tror det blir mer en nok PSSSHHHH jeg :shock: , og om ikke psi'ene greier sakene, så skal nå noen laaaaange bakhjuls striper gjøre susen skulle en tro... hvis ikke, så har en alltids han kompisen Jack Daniel's..grei kar han, får sus på tingene :twisted:

#24220  av MR2turbo

eeh Chris, vi har vel ikke fylle-tastet litt etter ett langt ball nå vel :mrgreen: var ikke helt med på sammenhengen der.. Men Jack D. er grei han :twisted:

hehe, tror ikke at jeg går for lystgass for å få "damp" ut i friluft :roll: syns at det er bedre å bruke det til å få mere hk :wink:

#24269  av Gossi

Nice prosjekt Markus! Og takk for sist... Og som alle andre her er jeg og meget interessert på hvordan dette utarter seg! Good luck!
PS: Pleier ikke jenter å dra opp skjørtene bare av den enkle grunn at vi kjører MR2? Det gjør dem i Skien iallefall... :lol:

#24271  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:syns at det er bedre å bruke det til å få mere hk :wink:
Jada det er jo dem som sløser det vekk på slikt tull også :roll:

#26073  av MR2turbo

I dag fikk jeg bytta om til den andre turboen på den motoren som skal i bilen..
Og så har jeg endelig så smått begynnt å demontere for å få ut motoren fra bilen..
Aussie downpipen kommer i posten i slutten av neste uke og da er det kun noen smådeler som gjenstår å skaffe..

Fikk tak i en Blitz BOV fra en skyline så det gikk med et par timer til å maskinere en overgang til å passe på min motor.. håper på masse PSSSSHHHHHH fremover.. hehe
Her er et par bilder av den med hjemmemekka overgang:
Vedlegg
bov2.jpg
bov2.jpg (61.02 kiB) Vist 884 ganger
bov1.jpg
bov1.jpg (70.8 kiB) Vist 884 ganger

#26089  av CelicaTurbo

Meget bra :) Du har montert ct20b fra motoren som hadde den korteste kjørelengden eller?

#26118  av MR2turbo

CelicaTurbo skrev:Meget bra :) Du har montert ct20b fra motoren som hadde den korteste kjørelengden eller?
Ja, tok den som hadde gått minst og monterte den.. :)
Motoren skal forhåpentligvis ikke stå i så lenge, men man vet jo aldri hva som kan skje med planene, så da er det jo greit å ha gjort det skikkelig.. :wink:

#26126  av Christian

Blir bra dette :) , regner du med å bruke denne motoren i sommer?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11