Tok noen målinger med G-Tech Pro i fjor og etter 4-5 forsøk ble gjennomsnittet:
0-100 Km/h - 4.2 Sek
0-402m - 12.8 Sek/177 Km/h sluttfart
Er ikke god på rivstart og drag og er heller ikke glad i kappkjøring.
Det er gjort en del med bilen etter dette så det blir spennende å prøve igjen
etter montering av Quaife kasse og Exedy racing clutch.
Bør være litt mer effekt og mindre vekt også.
Skal også testes på Bilsport superstage og Nürburg samt bremses i løpet av neste sesong.
Dette er forøvrig en Nissan.
Har alltid syntes at hele "raskest bil" greia er litt teit, det viktigste er at man har det artig med det man driver med og er fornøyd selv.
Selv har jeg aldri vært opptatt av å dra fra noen og foretrekker smale, svingete veier der fartsgrensen ofte er mer enn nok.
Er jo litt artig til tider, men jeg vil ikke slite ut bilene og skape farlige situasjoner (i trafikken).
Min menig er at på vanlig vei er det skjelden den raskeste bilen med den flinkeste sjåføren som vinner en kappkjøring,
men den som uansett bil er mest "villmann" og tar flest sjanser.
Dette er ikke tilfelle hver gang, men veldig ofte.
Bedre å rase fra seg på bane.
Er heller ikke så opptatt av bilmerker da jeg mener at mange produsenter
har fine biler i sitt segment og i en viss tidsperiode.
Det at man holder seg til ett merke skaper i mitt tilfelle visse begrensninger.
0-100 Km/h - 4.2 Sek
0-402m - 12.8 Sek/177 Km/h sluttfart
Er ikke god på rivstart og drag og er heller ikke glad i kappkjøring.
Det er gjort en del med bilen etter dette så det blir spennende å prøve igjen
etter montering av Quaife kasse og Exedy racing clutch.
Bør være litt mer effekt og mindre vekt også.
Skal også testes på Bilsport superstage og Nürburg samt bremses i løpet av neste sesong.
Dette er forøvrig en Nissan.
Har alltid syntes at hele "raskest bil" greia er litt teit, det viktigste er at man har det artig med det man driver med og er fornøyd selv.
Selv har jeg aldri vært opptatt av å dra fra noen og foretrekker smale, svingete veier der fartsgrensen ofte er mer enn nok.
Er jo litt artig til tider, men jeg vil ikke slite ut bilene og skape farlige situasjoner (i trafikken).
Min menig er at på vanlig vei er det skjelden den raskeste bilen med den flinkeste sjåføren som vinner en kappkjøring,
men den som uansett bil er mest "villmann" og tar flest sjanser.
Dette er ikke tilfelle hver gang, men veldig ofte.
Bedre å rase fra seg på bane.
Er heller ikke så opptatt av bilmerker da jeg mener at mange produsenter
har fine biler i sitt segment og i en viss tidsperiode.
Det at man holder seg til ett merke skaper i mitt tilfelle visse begrensninger.
Sist redigert av GTI R RA den 08 sep 2007 19:34, redigert 1 gang totalt.