TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilextra Supran Totalvrak pÃ¥ rudskogen.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#261099  av sindrejl

:cry:

#261103  av Stiansen

tommis skrev:
tojo skrev::cry: Triste greier,håper den fikses.
Som Stiansen sier: alt for mange Suprakrasj iår :(
Har det vært så mange Supra kræsj da?? Hvordan blir det egentlig med forsikkringen når du har kollidert bilen din på bane. Dekkes det eller?
Tja, den der da, så var det en sølvfarga oppe i Nord, en annen sølvfarga av veien på vestlandet tror jeg det var, en totalvraka i Sverige og Hogan sin da. Sikkert flere også, men har vært uvanlig mange i år.

#261106  av celicagt4205nord

det importeres jo supra til Norge hele tiden..så etterhvert vil jo skadestatistikken også gå opp...desværre :(

#261110  av tojo

Stiansen skrev:
tommis skrev:
tojo skrev::cry: Triste greier,håper den fikses.
Som Stiansen sier: alt for mange Suprakrasj iår :(
Har det vært så mange Supra kræsj da?? Hvordan blir det egentlig med forsikkringen når du har kollidert bilen din på bane. Dekkes det eller?
Tja, den der da, så var det en sølvfarga oppe i Nord, en annen sølvfarga av veien på vestlandet tror jeg det var, en totalvraka i Sverige og Hogan sin da. Sikkert flere også, men har vært uvanlig mange i år.
I tillegg så har vi bla den hvite LHD supraen som kjørte utenfor veien i Hardanger.(1aug)
Den sølvfarga i Nord er vel den i Sortland sentrum(19 Juni)

#261139  av soltec

tojo skrev:
Stiansen skrev:
tommis skrev: Har det vært så mange Supra kræsj da?? Hvordan blir det egentlig med forsikkringen når du har kollidert bilen din på bane. Dekkes det eller?
I tillegg så har vi bla den hvite LHD supraen som kjørte utenfor veien i Hardanger.(1aug)
Angående den i Hardanger så var det en uten skilter og RHD, mangen som trodde det var meg :roll: , dette bilir supra nr 6 som er knust etter min telling 2 av de er LHD

#261145  av Stiansen

soltec skrev:
tojo skrev:
Stiansen skrev: Tja, den der da, så var det en sølvfarga oppe i Nord, en annen sølvfarga av veien på vestlandet tror jeg det var, en totalvraka i Sverige og Hogan sin da. Sikkert flere også, men har vært uvanlig mange i år.
Angående den i Hardanger så var det en uten skilter og RHD, mangen som trodde det var meg :roll: , dette bilir supra nr 6 som er knust etter min telling 2 av de er LHD
Vet det var en uregga Rhd den på Hardanger, men er vel en Supra det også? :wink:

#261167  av BT-GTI

hørte av naboen som er der nede at den stod og tok pirruetter på slutten av svingen/starten av langsida så kom en golf inn i røykskya og fronta.

#261219  av Stiansen

BT-GTI skrev:hørte av naboen som er der nede at den stod og tok pirruetter på slutten av svingen/starten av langsida så kom en golf inn i røykskya og fronta.
Men hvorfor kjører den da når den ikke ser hvor den havner? :? Ididot..
Nå er jo piruetter ganske vanlig på gatebil også så..

#261350  av TOYPARTS

den svarte som gikk her i bergen er også knust, us spec ca 2-250k i skader, den på rudskogen ble godt trødd i trynet.

#261352  av celicat23

Stiansen skrev:Men hvorfor kjører den da når den ikke ser hvor den havner? :? Ididot..
Ikke for og krangle med deg :D, men det er ikke akkurat genialt og drive med piruetter på en bane hvor andre kjører heller :wink: Det alle får beskjed om på førermøte er at hvis de spinner så skal de STÅ ROLIG og la alle passere før de kjører igjen (ivertfall sist jeg hørte noe...)

Men samme F kan det være.. Gjort er gjort, og enda 2 til har lært seg at banekjøring på gatebil er risikabelt.

#261373  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:Men hvorfor kjører den da når den ikke ser hvor den havner? :? Ididot..
Ikke for og krangle med deg :D, men det er ikke akkurat genialt og drive med piruetter på en bane hvor andre kjører heller :wink: Det alle får beskjed om på førermøte er at hvis de spinner så skal de STÅ ROLIG og la alle passere før de kjører igjen (ivertfall sist jeg hørte noe...)

Men samme F kan det være.. Gjort er gjort, og enda 2 til har lært seg at banekjøring på gatebil er risikabelt.
Skjønner hva du mener ja, helt enig også :wink: Men hvor mange ganger har ikke Hafsengen, gatebil-leif osv også gjort det? Personlig, om jeg hadde kjørt på banen selv, og sett en bil stå midt inne i en diger sky av røyk og spinne piruetter, så ville jeg neppe kjørt inn i røykskya. Men that`s me :P

#261374  av Stiansen

TOYPARTS skrev:den svarte som gikk her i bergen er også knust, us spec ca 2-250k i skader, den på rudskogen ble godt trødd i trynet.
Den også? :shock: Hva har skjedd med den da?

#261377  av sindrejl

kan virke som suprabilene er cursed :P er ikke mange som ikke er kræsja nå. Tilogmed min gamle havna i autovernet. Dog ikke store skadene :)

#261378  av maxgets

celicagt4205nord skrev:forsikringingen dekker ikke kræsj på bane :?
Forsikringen gjelder ved førertrening på bane som følger veitrafikkloven(sånn kjøring som dette)

#261380  av soltec

sindrejl skrev:kan virke som suprabilene er cursed :P er ikke mange som ikke er kræsja nå. Tilogmed min gamle havna i autovernet. Dog ikke store skadene :)
Min er vist ikke forbannet :wink: , ikke en ripe i min :twisted: