For en stund tilbake byttet jeg mobil, til en med uregistert nummer. Rett og slett for og "rydde opp" litt i hvem som får tak i meg
Hovedsakelig ex'er som hadde en tendens til og ringe når de var single og ville bare ha litt gøy, eller typen var borte...og de ville ha litt gøy... og jeg er lett lurt
Så pga av at jeg er lett lurt måtte jeg hindre at muligheten bydde seg i det hele tatt.
Har jo fungert utmerket...til i går. Da får jeg f'en meg en mail (gud veit hvordan hun har funnet mail adressen) fra ei jeg har rota av og på med igjennom mange år. Og når jeg skrur på gamle mobilen så plinger det inn noen meldinger, bl.a. fra hu.
SÅ... Koser meg som singel, og har gjort det lenge. Men det betyr jo ikke at alle behov er magisk borte. Så svak (og kåt
) svarer jeg må mail'en og sender en melding tilbake, i håp om at... ja... trenger vel ikke forklare engang
Hva skjer? Ikke en dritt. Det skjer. Not a god damn thing. Nada. Zip. Ikke noe. Ikke ett svar, ikke ett pip
What's the big idea!?!
Tror jeg skal brenne gamle mobilen og få meg ny mail adresse.

Har jo fungert utmerket...til i går. Da får jeg f'en meg en mail (gud veit hvordan hun har funnet mail adressen) fra ei jeg har rota av og på med igjennom mange år. Og når jeg skrur på gamle mobilen så plinger det inn noen meldinger, bl.a. fra hu.
SÅ... Koser meg som singel, og har gjort det lenge. Men det betyr jo ikke at alle behov er magisk borte. Så svak (og kåt

Hva skjer? Ikke en dritt. Det skjer. Not a god damn thing. Nada. Zip. Ikke noe. Ikke ett svar, ikke ett pip

Tror jeg skal brenne gamle mobilen og få meg ny mail adresse.