TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#261408  av celicat23

For en stund tilbake byttet jeg mobil, til en med uregistert nummer. Rett og slett for og "rydde opp" litt i hvem som får tak i meg 8) Hovedsakelig ex'er som hadde en tendens til og ringe når de var single og ville bare ha litt gøy, eller typen var borte...og de ville ha litt gøy... og jeg er lett lurt :? Så pga av at jeg er lett lurt måtte jeg hindre at muligheten bydde seg i det hele tatt.

Har jo fungert utmerket...til i går. Da får jeg f'en meg en mail (gud veit hvordan hun har funnet mail adressen) fra ei jeg har rota av og på med igjennom mange år. Og når jeg skrur på gamle mobilen så plinger det inn noen meldinger, bl.a. fra hu.

SÅ... Koser meg som singel, og har gjort det lenge. Men det betyr jo ikke at alle behov er magisk borte. Så svak (og kåt :oops:) svarer jeg må mail'en og sender en melding tilbake, i håp om at... ja... trenger vel ikke forklare engang :lol:

Hva skjer? Ikke en dritt. Det skjer. Not a god damn thing. Nada. Zip. Ikke noe. Ikke ett svar, ikke ett pip :roll: What's the big idea!?!

Tror jeg skal brenne gamle mobilen og få meg ny mail adresse.

#261495  av celicat23

Flott. Komplett.no har hatt 1 hel dag på og plukke de 4-5 tingene jeg bestilte meg. Hvor langt har de kommet på en hel dag? Ingen steder.

Sagt det før, sier det igjen: komplett er treeeeeeeeeeeeeeeige!!
Vedlegg
Uten navn.JPG
Uten navn.JPG (4.99 kiB) Vist 1134 ganger

#261498  av Marcus

celicat23 skrev:komplett er treeeeeeeeeeeeeeeige!!
De har nok å gjøre: http://digi.no/php/art.php?id=316851

#261499  av Stiansen

celicat23 skrev: Sagt det før, sier det igjen: komplett er treeeeeeeeeeeeeeeige!!
Enig! :wink:

#261518  av celicat23

Marcus skrev:De har nok å gjøre: http://digi.no/php/art.php?id=316851
Er ingen unnskyldning for og være så treige uansett. De får ansette nok folk til og få jobben gjort. Men det er vel som med de fleste andre selskaper om dagen: selv om de går dundrende overskudd, så er det rovdrift på de ansatte :?

Jaja. Får håpe tinga kommer før helga ivertfall da :roll:

#261559  av lexusmann

Kjøpte ny mobil(Nokia 6233) fra Chess uten abb nå nylig...den brukte en
hel uke fra jeg bestilte til jeg jeg henta'n på posten... :? Betalte den rett etter jeg hadde bestilt, helt utrolig...men for øvrig er jeg helt fornøyd med Chess...

Drev også å surfa litt på lørdagskvelden...var på Netthandelen å så på en baderomsinnredning som jeg likte...plutselig hadde jeg lagt inn bud(trodde ikke jeg hadde en sjangs i havet, men de andre budene stoppa, og jeg fikk det... :lol: er denne...http://www.netthandelen.no/visAuksjon.a ... ID=8832868
Er jo litt skeptisk til sånne nettgreier, men sendte mail å spurte om kvaliteteten, skulle være bra, fikk jeg til svar...så vet ikke jeg...så blir det vel en oppshining av badet nede også... :wink:

#261575  av KeNsA

lexusmann skrev:Kjøpte ny mobil(Nokia 6233) fra Chess uten abb nå nylig...den brukte en
hel uke fra jeg bestilte til jeg jeg henta'n på posten... :? Betalte den rett etter jeg hadde bestilt, helt utrolig...men for øvrig er jeg helt fornøyd med Chess...

Drev også å surfa litt på lørdagskvelden...var på Netthandelen å så på en baderomsinnredning som jeg likte...plutselig hadde jeg lagt inn bud(trodde ikke jeg hadde en sjangs i havet, men de andre budene stoppa, og jeg fikk det... :lol: er denne...http://www.netthandelen.no/visAuksjon.a ... ID=8832868
Er jo litt skeptisk til sånne nettgreier, men sendte mail å spurte om kvaliteteten, skulle være bra, fikk jeg til svar...så vet ikke jeg...så blir det vel en oppshining av badet nede også... :wink:
Hehe! Habilt! 8)

#261645  av celicat23

Sweet fucking jesus christ!! Har komplett begynt og behandle orderen min engang, etter 2 fulle dager? NEEEEEIDA :?

Får gå på MPX og se om dem har noe tilsvarende greier og heller legge inn bestillingen der. Da får jeg ivertfall varene før helga :roll:

At det går ann og bli så føkkings treige...!!!!

#261887  av celicat23

Kansellerte ordren hos komplettidioter.no, og la inn ordre hos pcutstyr.no i går. I dag er den til plukking. Irriterte meg grenseløst over mobilen min midt på dagen i dag, og dro inn på mpx.no og bestilte ny mobil+data kabel. Den ordren er også allerede til plukking.

Digg at noen butikker faktisk er intressert i og ha kunder!

#261949  av Stiansen

celicat23 skrev:Kansellerte ordren hos komplettidioter.no, og la inn ordre hos pcutstyr.no i går. I dag er den til plukking. Irriterte meg grenseløst over mobilen min midt på dagen i dag, og dro inn på mpx.no og bestilte ny mobil+data kabel. Den ordren er også allerede til plukking.

Digg at noen butikker faktisk er intressert i og ha kunder!
Jeg kommer neppe til å bruke noen andre enn mpx, meget rask levering :)

#261964  av celicat23

Stiansen skrev:Jeg kommer neppe til å bruke noen andre enn mpx, meget rask levering :)
Pcutstyr.no har en litt dårlig internet side, men hyggelige priser. Brukte komplett.no for og finne hva jeg ville ha - så kjøpte jeg det hos pcutstyr.no :lol: Ble litt over 300kr billigere også :D

Tråd om komplett og de endeløse leveringstidene deres her:
http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=784851&st=0

#261981  av inzane2012

celicat23 skrev:SÅ... Koser meg som singel, og har gjort det lenge. Men det betyr jo ikke at alle behov er magisk borte. Så svak (og kåt :oops:) svarer jeg må mail'en og sender en melding tilbake, i håp om at... ja... trenger vel ikke forklare engang :lol:
You're only a simple man my friend:)

btw, nå som høsten er på full fremmarsj, kommer vel mange flotte bilder i alle naturens vakre farger nå da? må vel vere nå det er best å få flott bilder ute i naturen som det er så mange fine farger å se?

#261989  av celicat23

inzane2012 skrev:You're only a simple man my friend:)

btw, nå som høsten er på full fremmarsj, kommer vel mange flotte bilder i alle naturens vakre farger nå da? må vel vere nå det er best å få flott bilder ute i naturen som det er så mange fine farger å se?
Hehe, er nok ganske primitiv av meg ja :)

Jo, det kan bli noen knall bilder i høst fargene. Problemet er og finne noen biler man vil ta bilder av, og eiere som gidder og stille opp.

#262153  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:You're only a simple man my friend:)

Hehe, er nok ganske primitiv av meg ja :)

Jo, det kan bli noen knall bilder i høst fargene. Problemet er og finne noen biler man vil ta bilder av, og eiere som gidder og stille opp.
holder med flotte bilder av bilen din;) hehe...
dessuten så kan jo nesten en hvilken som helst bil se bra ut vist den er vasket og polert og blir tatt bilde av en som kan ta gode bilder;)

#262191  av celicat23

inzane2012 skrev:holder med flotte bilder av bilen din;) hehe...
dessuten så kan jo nesten en hvilken som helst bil se bra ut vist den er vasket og polert og blir tatt bilde av en som kan ta gode bilder;)
Bilen min = hvit yaris verso 1.3. Kan polere den ned til metallet og fotografere den med noen tilfeldige luddere henslengt rundt om kring i interiøret - og den vil fortsatt se for jævelig ut. Yaris = horribelt, uansett.

Men som bruksbil? GEEEEE-N-IALT!!
  • 1
  • 337
  • 338
  • 339
  • 340
  • 341
  • 1175