TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilextra Supran Totalvrak pÃ¥ rudskogen.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#261661  av Andy_Celica

Andreazz skrev:Er det to svarte som går (gikk) med bilextra dekor på? Den han kvitviken her på forumet har er vell den automat bilen som kom fra nord?
Bilen som ble vraka på GATEBIL i helga hadde manuel gir å valsa skjermbuer bak.. Er det den Rockon GTR solgte?

Ivertfall kjipt at bilen ble såpass most! Tak, dører, å alt inni var jo skjevt på den..
Var jo et perfekt eksemplar og: svart på svart eurospec, manuel, lav km å registrert :?

Men, men, bra det ikke ble nå person skader! Begge airbaggene var jo blåst og.. Må ha vert en hard smell.
Kvitikken hadde en automat supra som ble krasja, så han kjøpte en med manuel istede, så er hans bil.

#261666  av |plumbo

er bilde til
Vedlegg
DSC01034.JPG
DSC01034.JPG (220.64 kiB) Vist 1166 ganger

#261701  av TurboKnut

:(
Vedlegg
296_9610.JPG
296_9610.JPG (116.93 kiB) Vist 1152 ganger
296_9611.JPG
296_9611.JPG (107.92 kiB) Vist 1163 ganger
296_9606.JPG
296_9606.JPG (152.06 kiB) Vist 1167 ganger

#261713  av oleb

Huff.. Virkelig trist for eieren dette. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde en euro-spec som hadde blitt knatret på et gatebiltreff. Håper virkelig at han får hjelp av forsikringsselskapet.. :(

#261717  av BT-GTI

lurer ltt på han i golfen tenkte på? se for dere at dere går inn i langsvingen prøver å holde linja og sporet så mot slutten ser du en stor sky av røyk du ser ingen ting. veit ikke hva andre her inne ville gjort men jeg ville ha bremsa kraftig ned. det blir jo ikke røyk av ingenting. veit ikke om han bremsa ned og prøvde å holde sporet på siden av banen så spant supraen inn i sporet hans eller ikke.
uannsett man gir ikke full pupp når man ikke ser noe.og veit det er en bil ett eller annet sted foran deg.

karen har fått seg en trøkk vil jeg tro(han i golfen). bilen hans så ikke bra ut den heller. sies på bilforumet at gulvet var blitt pressa oppover mot fører. ai ai aii

#261727  av kenobi_

Bilextra supraen er Rockon-GTR sin gamle er det ikke? Ser det er samme felger, virkelig synd :cry:
Vedlegg
t_296_9611_207.jpg
t_296_9611_207.jpg (39.42 kiB) Vist 1715 ganger
sognsupra.jpg
sognsupra.jpg (44.15 kiB) Vist 1713 ganger

#261733  av TurboKnut

BT-GTI skrev:lurer ltt på han i golfen tenkte på? se for dere at dere går inn i langsvingen prøver å holde linja og sporet så mot slutten ser du en stor sky av røyk du ser ingen ting. veit ikke hva andre her inne ville gjort men jeg ville ha bremsa kraftig ned.

sies på bilforumet at gulvet var blitt pressa oppover mot fører. ai ai aii
Det er nok ikke så lett for han i Golfen å holde like god oversikt i langsvingen eller ellers på banen som for en som står og ser på.
Det går fort, det er kanskje mange biler, og det kan jo være at han rett og slett var opptatt med å rette opp/holde/prøve å få skrensen i langsvingen. Kan hende han ikke så at Supra'n snurret eller at det stoppet opp der borte. - Før det plutselig var for sent. Og man kjører jo ikke søndagstur heller på banen.

Synes ikke man skal spekulere i hva som skjedde og hvorfor, - det skjedde nok så fort at Golferen ikke helt holdt oversikten. Han ødela nok ikke Supraen eller sin egen bil med vilje tror jeg vi kan slå fast.

Gulvet var trykket godt inn i bilen, og jeg tenkte meg at det der var nok "au-au".

#261741  av BT-GTI

var ikke meninga i å spekulere på hendelsesforløpet. men man har jo litt ovesikt på slutten av svingen og kan bremse ned før langsletta. han holdt jo ikke 150 i svingen heller.

#261750  av TurboKnut

BT-GTI skrev:var ikke meninga i å spekulere på hendelsesforløpet. men man har jo litt ovesikt på slutten av svingen og kan bremse ned før langsletta. han holdt jo ikke 150 i svingen heller.
Siktet ikke til deg :) bare uttaler meg generelt.

Jeg så ikke smellen så jeg vet ikke hva som skjedde.

#261766  av Stiansen

Sto på bilforumet at han som kjørte Golfen brakk en fot. Var visst merke etter hvor føttene hans hadde vært hen i dashbordet som var skikkelig knøvla :?

#261778  av WireD

Heisann, øyvind fra mazda-forumet her.

jeg tok faktisk en bildeserie(eos 400d) av hele hendelsesforløpet om det er ønskelig at jeg legger ut dette, satt midt i smørøyet i det det smalt.

#261784  av sleeper

hm.. det regnes vel ikke som film, så jeg stemmer for ivertfall..

#261789  av KeNsA

Jeg stemmer FOR!

#261799  av soltec

Mi to :o

#261802  av WireD

Er det noe jeg ikke har fått med meg her, m.t.p at du/dere sier at siden det ikke er film, så kan det legges inn her? :oops:

Anyways, siden "flertallet" stemmer for, så skal jeg få lastet opp bildene imorgen, samt forklare hva som skjedde, dette skjedde jo rett forran meg og jeg har det på bilder. Jeg har en good del baneerfaring m.t.p hvordan kjøretøy ter seg på bane, og føler jeg burdte være brukbar til å forklare hendelsesforløpet korrekt. :) Hva som foregikk inni hodene til førerne kan jeg ikke si noe om. :)